Muqe
New member
Turin – İtalya planının parçalarından biri, seni söylemenizi sağlayan Fiat'ın CEO'su Olivier François, “kelimelerden tapulara geçti”. Kelimeler, planın Şirketler Bakanlığı'na sunulduğu Aralık aylarıdır. Gerçekler, Mirafiori'de 500 hibridin üretiminin başlamasıyla ilgilidir: Turin bitkisinin yerleşimine yerleşimle işten çıkarılmasını azaltması gereken model. Ve François “2026'da üretim tırmanışı ile ikinci bir turun başlangıcında” bahis yapar.
Stellantis: “Mermi çok pahalı, otomobil sektörü için bir felaket”
Diego Longhin tarafından
02 Temmuz 2025
Zaten 2025'in sonunda Stellantis, Fiat markasının küçüklerinden en az 5 bin melez üretmeyi bekliyor. Kasım ayında, otomobilin film festivali vesilesiyle resmen sunulacağı zaman. Şehrin sarı ve mavi renklerine sahip Turin serisi ile Aralık ayında ilk teslimat. Şimdi Mirafiori'den hazırlar elektrikle birlikte çizgiye çıkıyor. Yeni model, Pandina motoruna benzer elektrikli bir motor çiftleşerek bir hibrit haline dönüştürülen elektrik platformunun bir uyarlamasıdır. Fiyat 17 bin Euro'dan başlıyor. “İşten çıkarmaları azaltmanın yanı sıra, anket üzerinde güçlü bir etki olacaktır: 145 İtalyan tedarikçiler 70 Piedmontese dahil olmak üzere dahildir”, Francois'in altını çiziyor.
Kırmızı Otomobil Pazarı: Haziran ayında İtalya'da İtalya'da% 17,44'lük düşüyor
Diego Longhin tarafından
01 Temmuz 2025
Önizleme için 4 Temmuz'da seçilmesi tesadüf değildir. 2007 yılında, orijinal modelin ellinci yıldönümünde Sergio Marchionne'nin rehberliğinde yeni 500 piyasaya sürüldü. CEO, “Dünyanın her yerinde sevilen bir mücevher, bir manifesto: şimdi yeni bir bölüm açılıyor, pragmatik 500” diyor. Ön sırada, modeli Mirafiori'ye Polonya'dan geri getirme talebini iddia eden sendikalar, Turin Belediye Başkanı Stefano Lo Russo ve Bölge Başkanı Alberto Cirio. Hepsi “somut ve olumlu adım” dan memnun, ancak herkes davayı durdurmanıza ve atmanıza izin veren bir arabanın gelmesini umuyor.
Stratejiler
Pillerin değişimi sadece Çin'de yapılmaz. Fiat 500e ve geniş Madrid'e dener
Francesco Paternò tarafından
30 Haziran 2025
CEO, her zaman Turin ile bağlantılı olan ikinci ve üçüncü aşamadan bahsetti. 2027'de “Made in Stellantis Pilleri ve yaklaşık 20 bin avro veya daha az fiyatla yeni bir elektrikli versiyon” başlatılacak “. Ve daha sonra 2030'da 500'ün yeni versiyonu çıkacak Turin tarzı merkezde şekilleniyor: “Avrupa düzeyinde ne olacağını anlamayı bekleyen yeni bir araba, elektrik ve melez olacak”.
Stellantis, Maserati'yi ziyaret eden reklam Antonio Filosa: “Markadan gurur duy”
Diego Longhin tarafından
27 Haziran 2025
Dün Mirafiori Brüksel'de bile taş bir konuktu. “İtalya için planımız yapılabilir – diyor François – ve Mirafiori ve diğer fabrikaları merkeze koyduk”. Sorunlar, 2035 civarında rotadaki para cezaları gibi bilinmeyenlerdir, yeni arabaların sadece elektrikli olması gereken yıl. Sorun, Stellantis'in bir numaralı Avrupa'sından da yeniden başlatılan Jean-Philippe, şehir otomobilindeki kural ve kuralların fazlalığıyla birlikte öğrendi. “500 hibriti para cezasına çarptırılmadan satabilmeliyiz – diyor François – Bu Damocles Kılıcı'nı kaldırıyoruz ve çevrenin güzel, modern, güvenli ve saygılı makineleri satmaya devam ediyoruz”. 2019'dan itibaren Avrupa'da onayla ilgili katı kurallar nedeniyle bir milyon ders daha az satıldı. “Altı kapalı fabrikanın eşdeğeri – diyor François -“.
Stellantis: “Mermi çok pahalı, otomobil sektörü için bir felaket”
Diego Longhin tarafından
02 Temmuz 2025

Zaten 2025'in sonunda Stellantis, Fiat markasının küçüklerinden en az 5 bin melez üretmeyi bekliyor. Kasım ayında, otomobilin film festivali vesilesiyle resmen sunulacağı zaman. Şehrin sarı ve mavi renklerine sahip Turin serisi ile Aralık ayında ilk teslimat. Şimdi Mirafiori'den hazırlar elektrikle birlikte çizgiye çıkıyor. Yeni model, Pandina motoruna benzer elektrikli bir motor çiftleşerek bir hibrit haline dönüştürülen elektrik platformunun bir uyarlamasıdır. Fiyat 17 bin Euro'dan başlıyor. “İşten çıkarmaları azaltmanın yanı sıra, anket üzerinde güçlü bir etki olacaktır: 145 İtalyan tedarikçiler 70 Piedmontese dahil olmak üzere dahildir”, Francois'in altını çiziyor.
Kırmızı Otomobil Pazarı: Haziran ayında İtalya'da İtalya'da% 17,44'lük düşüyor
Diego Longhin tarafından
01 Temmuz 2025


Önizleme için 4 Temmuz'da seçilmesi tesadüf değildir. 2007 yılında, orijinal modelin ellinci yıldönümünde Sergio Marchionne'nin rehberliğinde yeni 500 piyasaya sürüldü. CEO, “Dünyanın her yerinde sevilen bir mücevher, bir manifesto: şimdi yeni bir bölüm açılıyor, pragmatik 500” diyor. Ön sırada, modeli Mirafiori'ye Polonya'dan geri getirme talebini iddia eden sendikalar, Turin Belediye Başkanı Stefano Lo Russo ve Bölge Başkanı Alberto Cirio. Hepsi “somut ve olumlu adım” dan memnun, ancak herkes davayı durdurmanıza ve atmanıza izin veren bir arabanın gelmesini umuyor.
Stratejiler
Pillerin değişimi sadece Çin'de yapılmaz. Fiat 500e ve geniş Madrid'e dener
Francesco Paternò tarafından
30 Haziran 2025


CEO, her zaman Turin ile bağlantılı olan ikinci ve üçüncü aşamadan bahsetti. 2027'de “Made in Stellantis Pilleri ve yaklaşık 20 bin avro veya daha az fiyatla yeni bir elektrikli versiyon” başlatılacak “. Ve daha sonra 2030'da 500'ün yeni versiyonu çıkacak Turin tarzı merkezde şekilleniyor: “Avrupa düzeyinde ne olacağını anlamayı bekleyen yeni bir araba, elektrik ve melez olacak”.
Stellantis, Maserati'yi ziyaret eden reklam Antonio Filosa: “Markadan gurur duy”
Diego Longhin tarafından
27 Haziran 2025


Dün Mirafiori Brüksel'de bile taş bir konuktu. “İtalya için planımız yapılabilir – diyor François – ve Mirafiori ve diğer fabrikaları merkeze koyduk”. Sorunlar, 2035 civarında rotadaki para cezaları gibi bilinmeyenlerdir, yeni arabaların sadece elektrikli olması gereken yıl. Sorun, Stellantis'in bir numaralı Avrupa'sından da yeniden başlatılan Jean-Philippe, şehir otomobilindeki kural ve kuralların fazlalığıyla birlikte öğrendi. “500 hibriti para cezasına çarptırılmadan satabilmeliyiz – diyor François – Bu Damocles Kılıcı'nı kaldırıyoruz ve çevrenin güzel, modern, güvenli ve saygılı makineleri satmaya devam ediyoruz”. 2019'dan itibaren Avrupa'da onayla ilgili katı kurallar nedeniyle bir milyon ders daha az satıldı. “Altı kapalı fabrikanın eşdeğeri – diyor François -“.