RAM
New member
Kurtarmadan Önce Geleneksel Marka KTM
“Sanki bir çimento çuval kalpten düşecekmiş gibi”
22 Mayıs 2025 – 20:06Okuma Süresi: 3 dk.
Mattighofen: Yenileme Temsilcisi'nde KTM Genel Merkezi muhtemelen bir finansman taahhüdüdür. (Kaynak: Daniel Scharinger/Ima-Images resimleri)
Yüksek sesle okuyun
Haberleri takip edin
Paylaş Makale
Avusturyalı motosiklet üreticisi KTM, Finansman Taahhüdü için umut edilen -alıyor. Bu, geleneksel markanın yaklaşmasını önleyebilir.
İflas eden motosiklet üreticisi KTM, yenileme sürecinde belirleyici bir engelin üstesinden geldi. Pierer Mobility ve KTM'ye göre, 600 milyon Euro'nun üzerinde bir finansman taahhüdü mevcuttur. Bu, bir mesaja göre, 23 Mayıs'taki son tarihe kadar yüzde 30'luk gerekli çubuk kotasının olduğu anlamına geliyor. Avusturya medyasına göre, ilgili fonlar Perşembe günü iflas yöneticisi tarafından alındı.
Yeniden olarak yeniden adan Peter Vogl, Avusturya televizyon istasyonunu ORF'yi yazılı olarak vaat ettiğini doğruladı. İflası önlemek için para zamanında alınmalıdır. Bununla birlikte, Yukarı Avusturya'daki Mattighofen fabrikasında üretim şu anda hala. İflas sonucunda teslimat darboğazları şirketi engeller.
Bir zamanlar Avrupa'nın en büyük motosiklet üreticisi olan geleneksel marka, geçen Kasım ayında iflas etti. Düşen talep ve yüksek envanter üreticiyi yaratmak zorunda kaldı.
KTM, Kasım 2024 sonunda iflas başvurusunda bulunmuştu. KSV'ye göre, 1.250 banka ve tedarikçi ve yaklaşık 2.600 çalışan da dahil olmak üzere 3.850 alacaklı yaklaşık 2.2 milyar avro talep etti. Zaten Aralık ayında, ana şirket Pierer Mobility, yatırım bankası Citigroup'u bağışçı aramak için görevlendirmişti. Uzun zamandır projenin zaman içinde başarılı olup olmadığı belirsizdi.
Medya raporlarına göre, Indian Co -sahibi Bajaj'ın JPMorgan Chase, Singapur ve Citigroup'tan DBS Bank tarafından güvence altına alınan 566 milyon avro kredi başlattığı söyleniyor. KTM patronu Gottfried Neumeister bir “stratejik yeniden başlatma” dan bahsetti.
Neumeister yazılı bir açıklamada rahatladı: “Güvenli finansman, şirketin ve markalarımızın gelecekteki uygulanabilirliğine güvenmek için güçlü bir sinyaldir.” Neumeister'e göre, para taahhüdü “özellikle çalışanlarımız, müşterilerimiz, bayilerimiz, ortaklarımız, tedarikçiler ve tüm KTM topluluğumuz için KTM'nin istikrarlı olması için bir kilometre taşıdır”.
Yukarı Avusturya'daki siyaset de gelişmeyi olumlu görüyor. Vali Thomas Stelzer ve Devlet Meclis Üyesi Markus Achleitner (her ikisi de ÖVP), vaatleri Innviertel'deki işleri güvence altına almak için önemli bir adım olarak nitelendirdi.
Ancak geleneksel markanın işgücü güçlü bir şekilde küçüldü. 2024'ün başından Mart 2025'in sonuna kadar 1.850'den fazla çalışan işini kaybetti.
Bununla birlikte, finansal enjeksiyonun sahiplerin KTM AG'nin yapısını nasıl etkilediği belirsizdir. Şirket şu anda Pierer Mobility AG'ye ait. Bu da yüzde 74'ü Pierer Industrie AG ve Bajaj Auto arasında ortak bir girişim olan Pierer Bajaj AG'ye ait.
Birlik lideri Andreas Stangl'e göre, konum ve işlerin nasıl devam etmesi önemli. “Kalpten bir çimento çuval gibi,” dedi Orf. Özellikle kısa süreli çalışma yoluyla stabilizasyona katkıda bulunan işgücünün taahhüdünü vurgulamaktadır.
Şubat ayının sonunda alacaklılar yenileme planını onaylamışlardı. Para alınır alınmaz, Innkreis'teki bölge mahkemesi yine de kotayı onaylamalıdır. Kredi Koruma Derneği, Juni'nin ikinci yarısında alacaklılara ödeme bekliyor. KSV'ye göre, utanç ekonomik olarak daha az elverişli olurdu – bu sadece yüzde 15 civarında bir oran olacaktır.
Viyana Borsası'nda finansman mesajı harekete neden oldu. Pierer hareketlilik payı Salı sabahı yüzde 11,3 arttı. Bajaj kredisi hakkındaki ilk raporlardan sonra kurs zaten yüzde 20 oranında artmıştı.
“Sanki bir çimento çuval kalpten düşecekmiş gibi”
22 Mayıs 2025 – 20:06Okuma Süresi: 3 dk.

Mattighofen: Yenileme Temsilcisi'nde KTM Genel Merkezi muhtemelen bir finansman taahhüdüdür. (Kaynak: Daniel Scharinger/Ima-Images resimleri)
Yüksek sesle okuyun
Haberleri takip edin
Avusturyalı motosiklet üreticisi KTM, Finansman Taahhüdü için umut edilen -alıyor. Bu, geleneksel markanın yaklaşmasını önleyebilir.
İflas eden motosiklet üreticisi KTM, yenileme sürecinde belirleyici bir engelin üstesinden geldi. Pierer Mobility ve KTM'ye göre, 600 milyon Euro'nun üzerinde bir finansman taahhüdü mevcuttur. Bu, bir mesaja göre, 23 Mayıs'taki son tarihe kadar yüzde 30'luk gerekli çubuk kotasının olduğu anlamına geliyor. Avusturya medyasına göre, ilgili fonlar Perşembe günü iflas yöneticisi tarafından alındı.
Yeniden olarak yeniden adan Peter Vogl, Avusturya televizyon istasyonunu ORF'yi yazılı olarak vaat ettiğini doğruladı. İflası önlemek için para zamanında alınmalıdır. Bununla birlikte, Yukarı Avusturya'daki Mattighofen fabrikasında üretim şu anda hala. İflas sonucunda teslimat darboğazları şirketi engeller.
Bir zamanlar Avrupa'nın en büyük motosiklet üreticisi olan geleneksel marka, geçen Kasım ayında iflas etti. Düşen talep ve yüksek envanter üreticiyi yaratmak zorunda kaldı.
KTM, Kasım 2024 sonunda iflas başvurusunda bulunmuştu. KSV'ye göre, 1.250 banka ve tedarikçi ve yaklaşık 2.600 çalışan da dahil olmak üzere 3.850 alacaklı yaklaşık 2.2 milyar avro talep etti. Zaten Aralık ayında, ana şirket Pierer Mobility, yatırım bankası Citigroup'u bağışçı aramak için görevlendirmişti. Uzun zamandır projenin zaman içinde başarılı olup olmadığı belirsizdi.
Medya raporlarına göre, Indian Co -sahibi Bajaj'ın JPMorgan Chase, Singapur ve Citigroup'tan DBS Bank tarafından güvence altına alınan 566 milyon avro kredi başlattığı söyleniyor. KTM patronu Gottfried Neumeister bir “stratejik yeniden başlatma” dan bahsetti.
Neumeister yazılı bir açıklamada rahatladı: “Güvenli finansman, şirketin ve markalarımızın gelecekteki uygulanabilirliğine güvenmek için güçlü bir sinyaldir.” Neumeister'e göre, para taahhüdü “özellikle çalışanlarımız, müşterilerimiz, bayilerimiz, ortaklarımız, tedarikçiler ve tüm KTM topluluğumuz için KTM'nin istikrarlı olması için bir kilometre taşıdır”.
Yukarı Avusturya'daki siyaset de gelişmeyi olumlu görüyor. Vali Thomas Stelzer ve Devlet Meclis Üyesi Markus Achleitner (her ikisi de ÖVP), vaatleri Innviertel'deki işleri güvence altına almak için önemli bir adım olarak nitelendirdi.
Ancak geleneksel markanın işgücü güçlü bir şekilde küçüldü. 2024'ün başından Mart 2025'in sonuna kadar 1.850'den fazla çalışan işini kaybetti.
Bununla birlikte, finansal enjeksiyonun sahiplerin KTM AG'nin yapısını nasıl etkilediği belirsizdir. Şirket şu anda Pierer Mobility AG'ye ait. Bu da yüzde 74'ü Pierer Industrie AG ve Bajaj Auto arasında ortak bir girişim olan Pierer Bajaj AG'ye ait.
Birlik lideri Andreas Stangl'e göre, konum ve işlerin nasıl devam etmesi önemli. “Kalpten bir çimento çuval gibi,” dedi Orf. Özellikle kısa süreli çalışma yoluyla stabilizasyona katkıda bulunan işgücünün taahhüdünü vurgulamaktadır.
Şubat ayının sonunda alacaklılar yenileme planını onaylamışlardı. Para alınır alınmaz, Innkreis'teki bölge mahkemesi yine de kotayı onaylamalıdır. Kredi Koruma Derneği, Juni'nin ikinci yarısında alacaklılara ödeme bekliyor. KSV'ye göre, utanç ekonomik olarak daha az elverişli olurdu – bu sadece yüzde 15 civarında bir oran olacaktır.
Viyana Borsası'nda finansman mesajı harekete neden oldu. Pierer hareketlilik payı Salı sabahı yüzde 11,3 arttı. Bajaj kredisi hakkındaki ilk raporlardan sonra kurs zaten yüzde 20 oranında artmıştı.