Muqe
New member
ROMA – CEO David Calhoun, şirketin indirimleri kullanmadığını belirtirken Boeing hatasını kabul etmeli şu an meşhur olan bagaj kapağı olayından sonra Alaska Havayolları yaklaşık 170 uçağın yere indirilmesiyle sonuçlandı.
Hatalarınızı kabul edin
Calhoun, kazadan bu yana yaptığı ilk açıklamada, uçağın imalat şirketinin yaptığı yanlış bir adımın olumsuz sonuçlar doğurduğunu belirtti. temel rol. Calhoun Salı günü, uçuştaki kazadan birkaç gün sonra çalışanlara yaptığı konuşmada, “Hatamızın farkına varmalıyız” dedi.Alaska Havayolları – “Sürecin her aşamasında tam bir şeffaflıkla çalışacağız ve kazayı araştıran Ulusal Ulaşım Güvenliği Kurulu'na sebebinin ne olduğunu bulmak için destek vereceğiz.”
Ancak Calhoun hangi hatadan bahsettiğini belirtmedi. Cumartesi gününden bu yana, düzenleyiciler yaklaşık olarak cezayı kesti 170 Boeing 737 MAX 9 uçağı bir bagaj kapağı gevşedikten sonra MAX 9 jeti 16.000 feette, uçağı bir tarafı tamamen açık halde uçuş halinde bırakmak (neyse ki yolculara herhangi bir zarar vermeden). Calhoun, Boeing mühendislerinin “neyin yanlış gittiğine dair ipuçları bulmak için tüm bilgileri” dikkatle incelediğini ekledi.
Calhoun'un kariyeri
Eski Boeing başkanı ve GE yöneticisi Calhoun görevi devraldı 2020'nin başında Boeing'de CEO pozisyonu, Şirket, uçağın daha küçük bir versiyonu nedeniyle daha önce yaşanan bir krize karışmıştı. MAX 8, bir süre sonra yaklaşık iki yıl boyunca yerde kaldı 2018 ve 2019'da 346 kişinin ölümüne yol açan iki korkunç kaza.
Hatalarınızı kabul edin
Calhoun, kazadan bu yana yaptığı ilk açıklamada, uçağın imalat şirketinin yaptığı yanlış bir adımın olumsuz sonuçlar doğurduğunu belirtti. temel rol. Calhoun Salı günü, uçuştaki kazadan birkaç gün sonra çalışanlara yaptığı konuşmada, “Hatamızın farkına varmalıyız” dedi.Alaska Havayolları – “Sürecin her aşamasında tam bir şeffaflıkla çalışacağız ve kazayı araştıran Ulusal Ulaşım Güvenliği Kurulu'na sebebinin ne olduğunu bulmak için destek vereceğiz.”
Ancak Calhoun hangi hatadan bahsettiğini belirtmedi. Cumartesi gününden bu yana, düzenleyiciler yaklaşık olarak cezayı kesti 170 Boeing 737 MAX 9 uçağı bir bagaj kapağı gevşedikten sonra MAX 9 jeti 16.000 feette, uçağı bir tarafı tamamen açık halde uçuş halinde bırakmak (neyse ki yolculara herhangi bir zarar vermeden). Calhoun, Boeing mühendislerinin “neyin yanlış gittiğine dair ipuçları bulmak için tüm bilgileri” dikkatle incelediğini ekledi.
Calhoun'un kariyeri
Eski Boeing başkanı ve GE yöneticisi Calhoun görevi devraldı 2020'nin başında Boeing'de CEO pozisyonu, Şirket, uçağın daha küçük bir versiyonu nedeniyle daha önce yaşanan bir krize karışmıştı. MAX 8, bir süre sonra yaklaşık iki yıl boyunca yerde kaldı 2018 ve 2019'da 346 kişinin ölümüne yol açan iki korkunç kaza.