“Chinese Candy yatırım yapmaya geri dönüyor. İtalya'daki yeni merkez”

Muqe

New member
Milano — Çin devi ve ev aletlerinde dünya lideri Haier, Candy'ye yatırım yapıyor ve bunu yeni bir logo, daha fazla teknolojik içeriğe sahip yeni ürünler piyasaya sürerek ve Avrupa'daki genel merkezini Milano yakınlarındaki eski merkezdeki Vimercate ve Brugherio ofislerinde kurarak yapıyor. İngiltere ve İrlanda'daki operasyonların CEO'su Neil Tunstall, aynı zamanda Haier Avrupa'nın da CEO'su olarak atandı. İtalya ve Candy için büyük planları var.

Eurocucina'da yeni logoyu ve yeni Candy serisini tanıttınız. Haier'in İtalyan markası için stratejisi nedir?

«Öncelikle Haier'in Candy'ye çok inandığını, öyle ki araştırma, geliştirme ve iletişime yeniden yatırım yaptığını ve İtalya'yı Avrupa'daki stratejisinin kalbi haline getirdiğini belirtmek isterim. nesnelerin interneti için Brugherio merkezi tasarımı açısından. Satın alma işleminden bu yana 350 milyon sermaye ve yarım milyar iletişim yatırımı yaptıktan sonra yeni ve önemli bir yatırım planı planlanıyor.”

“Beko beyaz eşyada AB şampiyonu ve İtalyan kökenli olacak”



kaydeden Giovanni Pons

02 Nisan 2024



Bize bir şey söyleyebilir misin?

«Brugherio'daki yeni merkeze 140 milyon dolarlık yatırım yapıyoruz. Geleceğin en ileri teknoloji ve patent fabrikası olacak. İletişimde şu ana kadar ürünler, özellikler ve hizmet ve uygulama ekosistemi hakkında konuştuğumuzdan daha fazlasını yaptık. Candy, 2023 sonu itibarıyla %11,6'lık pazar payıyla İtalya'nın önde gelen beyaz eşya markasıdır ve İtalyanların çamaşır makineleri konusunda ilk tercihidir: lider olmak için en iyi yıkama teknolojisine, bağlantı olanağına sahip olmalısınız. elektrik tüketimini ve su israfını azaltmak için şebekeye bağlanın, aynı zamanda sessiz olun, çünkü faturadan tasarruf etmek için çamaşır makinesi gece açıldığında duyulmasına gerek kalmaz. Liderliğimizi teyit edip yeni pazar payları alacağız.”

Nasıl bir büyüme öngörüyorsunuz?

“Hacim açısından zor bir dönemden geçen bir sektör, müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak, teknolojik içeriği yüksek, farklı ürünler sunarak pazar paylarını artırmayı umuyoruz. Tüketici her zaman Haier'in stratejisinin merkezinde yer aldı; geleceğin evlerinde yalnızca akıllı cihazların olacağından eminiz. Bir tüketicinin neden aptal bir çamaşır makinesi alması gerektiğini anlamıyorum Ed) enerji maliyetlerini bilen ve faturasındaki tüketimin beşte dördü kadar tasarruf sağlayabilecek bir şebekeye bağlanabildiğinde. Malzemelerin, üretim süreçlerinin ve ambalajın sürdürülebilirliğine yatırım yapıyoruz ancak karbon ayak izindeki farkın enerji tasarrufuna yönelik daha bilinçli tüketimle yaratılacağına inanıyoruz. Bugün zaten sürdürülebilir kullanımlara yön verebilecek bağlantılı cihazları kullanan 7 milyon müşterimiz var ve bu sayının artacağına inanıyoruz.”


Argine aracılığıyla

Ex Whirlpool, inşaat alanı başlıyor: Napoli'de yıkım çalışmaları başlıyor



Tiziana Cozzi

04 Nisan 2024



Teknolojiye ve sürdürülebilirliğe yapılan yatırımların yanı sıra insana yapılan yatırımlar da olacak mı?

«Kesinlikle evet, Avrupa'da son 5 yılda çalışan sayımızı da iki katına çıkardık, ancak artık Romanya, Polonya ve Türkiye'deki en yenileri de dahil olmak üzere üretim tesislerimiz inşa edilmiş ve tamamen çalışır durumda olduğundan, mühendis ve tasarımcıları işe alacağız ve Milano ofisi aynı zamanda yakındaki üniversitelerden ve İtalya'nın ön planda olduğu sektörlerden gelen en iyi yerel yeteneklerin ilgisini çekmeye de hizmet ediyor”.

Çeşitli markaların İtalya ve Avrupa'daki konumu nedir?

«Haier, solo sektörün en üst düzey markasıdır ve ocaklar ve şarap mahzenleri de dahil olmak üzere bazı kategorilerde mükemmellik kataloğuna sahiptir; Candy, doğru fiyata kalite ve uygun fiyatla İtalya'da lider ve Avrupa'da ikinci sırada yer almaktadır. Brugherio fabrikası sayesinde çamaşır makinelerinde çok güçlü bir varlık gösteren Hoover ise büyük ev aletlerinde İngiltere'de, küçük ev aletlerinde ise Avrupa'nın geri kalanında referans markadır. Her markanın kendine özgü tanınabilirliği ve özgüllüğü vardır.”