Muqe
New member
Bir bağlantı ve kutlama anı olarak sorumlu tüketimi teşvik edin ve Aziz olmayan bira Artan kaliteli bir ürün olarak, i aracılığıyla Harika küresel spor etkinlikleri. Getiren iş ve değer stratejisi AB InbevBirine yatırım yapmak için en büyük dünya bira üreticisi Uzun vadeli Olimpiyat Ortaklığı.
Belçika grubu için Leuven Ve yaklaşık 144.000 çalışanı var,Tüketici tercihlerinin daha dengeli ürünlere ve kuyuya doğru evrimi. Bu röportajda IEF Timmermans, AB Inbev Italia Ülke DirektörüMilan Cortina 2026'daki bir sonraki Olimpiyat Kış Oyunlarına özellikle dikkat ederek şirketi bekleyen stratejileri, sonuçları ve zorlukları öngörüyor.
AB Inbev ve Sport: 2032'ye kadar Olimpiyat Ortaklığı
2024'te AB InBev Dünya Olimpiyat Ortağıile Pulluk tacı gibi Olimpiyat ve Paralimpik Oyunların İlk Resmi Global Sponsor Birası. Peki bu seçimin arkasındaki stratejik vizyon neydi? “Bu ortaklık – Timmermans'ı açıklıyor – her zaman insanları kutlama anları yaratarak birleştiren zengin bira ve spor geleneğini kutluyor”.
Belçikalı Çokuluslu Müdür, Olimpiyat ve Paralimpik Oyunların Bir Birası olarak, bir mum tacı olarak, alkolsüz bir bira seçmenin önemini vurguladı. Daha dengeli seçimlere yönelik dünyadaki tüketicilerin farkındalığıVe kategorinin nasıl olumlu bir etkiye sahip olabileceğini ve milyarlarca insanı küresel ölçekte dahil edebileceğini göstererek: “Olimpiyat ruhunun yeni bir döneminin başlangıcıdır, takımlarımız ve altın için en sevdiğimiz sporcular için neşelendiririz. Sport, güçlü bir pozitif değişim gücüdür ve markalarımızla bu mirasın bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz”.
AB Inbev ve Uluslararası Olimpiyat Komitesi'nin ortak bir taahhüdü sorumlu tüketimİtalya Ülke Direktörü tarafından onaylandığı gibi uzun vadeli bir proje olduğunu kanıtlıyor: “2032 yılına kadar Olimpiyat ve Paralimpik ortaklığımızı, Fransız Alps 2030'un Kış Olimpiyat Oyunları ve Brisbane 2032'nin Olimpiyat Oyunları da dahil.
IEF Timmermans tarafından belirtilen verilerde teyit edilen bir strateji: “2024 yılında, megabrad'larımız, net gelirlerin% 4,6'sında bir artışla şirketin büyümesine rehberlik etmişlerdir. AB Inbev, Kantar'ın en önemli yılı için birincilik için birincilik için birincilik için Corona, Corona'nın en önemli yılı için birincilik, FA'nın en önemli yılı için birinci sınıfta, FA'da FA.
IEF Timmermans
Milan Cortina 2026'ya yaklaşım
Yaklaşımıyla Milan Kış Olimpiyatları Cortina 2026Lombard Capital'de yaklaşık 17 farklı milletten 240 çalışanla bir karargahı olan AB Inbev, 2025'i kapsayan bir aktivasyon planı geliştirdi. “Hedefimiz – Timmermans'ı açıklıyor – insanları birleştirmek, sevinç, bağlantı ve sorumlu tüketim anları yaratmak”. Milan Cortina 2026'ya yolculuğun en önemli aşamalarından biri, Olimpiyat Günü, 23 Haziran'da – Uluslararası Olimpiyat Komitesi'nin kuruluşunun yıldönümü: “Bu fırsatı kutlamak için, Milano'da, Olimpiklerin kuruluş değerlerine adanmış, Milan'da özel bir etkinlik düzenledik: mükemmel bir olayla birlikte, uluslararası olimpiklerle paylaşılan prensiplerle paylaştık: Temel”.
Docufilm'in yansıtıldığı akşam etkinliği “Mavi Çığ”yöneten Giovanni Veronesiİtalyan spor tarihinde unutulmaz bir bölüme övgü: “Bu etkinliğin resmi olarak İtalyan kültürel ve sanatsal mükemmelliği geliştirmek ve teşvik etmek için tasarlanmış Milan Cortina Vakfı Kültürel Olimpiyatları programına dahil edildiğinden gurur duyuyoruz”.
Seçilmiş biralar: önemli büyüme trendi
Segment NAB (alkolsüz bira) Hızlı bir şekilde gelişiyor, ama ne ölçüde? Bugün sektör ve İtalya'daki AB InBev işinde ağırlığı nedir?
IEF Timmermans, Alkolik Olmayan Bira Piyasasının önemli bir büyüme yaşadığını açıklıyor. Tüketicilerin tercihlerinin değişimi VeSektörü hızla dönüştüren sürekli yenilik. “Bu seçenekler – diyor ki, yıllık Axobirra 2024 raporu tarafından bildirildiği gibi, 2023'e kıyasla% +13,4 ile tüketimde sürekli bir artış kaydetti. Bu eğilime rehberlik etmekten gurur duyuyoruz.
Belçika çokuluslu – 500'den fazla markalı bir cüzdanı olan, Bud, Corona, Stella Artois, Leffe, Beck's – Crown Cero Bu trendin mükemmel bir örneğidir. “Mart 2024'te İtalya'da piyasaya sürüldü, bu zaten büyük bir başarı. Nisan 2025'teki Nielsen verilerine göre, Crown Cero, alkolik olmayan bira segmentinin ve hacim büyümesinin% 56'sından fazlasının değer büyümesinin% 60'ından fazlasını üretiyor. Bu momentum, hem markanın gücünü hem de tüketicinin alkolsüz seçimlere yönelik evrimini vurgulamaktadır”.
Ve aynı fenomen de küresel olarak kaydedilir. “Geçen yıl, -o ekliyor – -ALCOHOLİK olmayan bira, dünya stratejimizin en olağanüstü aşamalarından biri haline geldi. 2024'te, alkolsüz bira cüzdanımız, gelirlerin iki katına çıkma büyümesini kaydetti ve küresel olarak pazarı genişletti, Corona Cero tarafından yönetilen, bkz. Gelecekteki büyüme için büyük fırsatlar “.
İle el ele giden piyasa evrimleri Teknoloji ve Gelişim Yatırımları Tüketim fırsatlarını genişletmek ve tüketici eğilimlerine yanıt vermek için ürün. Diyerek şöyle devam etti: “Tüm tüketicilerin alkolle bira ve alkolsüz olanı seçiyor olsalar da, aynı tadı ve aynı kalitenin tadını çıkarmayı hak ettiklerine inanıyoruz. Bu nedenle, yöneticiyi hatırlıyor – Yumuşak Beers'ımızın gerçekten otantik ve ferahlatıcı bir deneyim sunduğundan emin olmak için üretim teknolojilerimizin optimizasyonuna yatırım yaptık”.
Sorumlu Tüketim: İzlenecek Pusula
Orada Sorumlu tüketimin teşviki AB InBev iletişiminin temel mesajlarından biridir. Bu görev Leuven şirketinin projelerinde ve ortaklıklarında nasıl gerçekleşiyor? “Bira, dünyanın dört bir yanındaki insanların yaşamlarında ve diğer alkolik içeceklerden daha orta büyük alkollü içerikle kutlama anlarının bir parçasıdır, özellikle tüketicilere daha dengeli seçenekler sunmak için uygundur. – Ülke müdürünün altını çiziyor – bu yüzden biranın ılımlılık içeceği olduğuna ve her zaman olduğuna inanıyoruz”.
Bunun doğal kökenli bir ürünü ve ekonomi ve istihdam için bir motor olduğunu hatırlayan Timmermans şunları ekliyor: “Biranın sorumlu tüketimi binlerce yıldır kültür ve konvansiyonun bir parçasıdır ve bira, ihtiyaçları için uygun bir seçimdir. Sosyal tüketimlere dayalı pazarlama kampanyaları yoluyla, tacizle başa çıktığımız, taciz, tacizle başa çıktık, bir kampanya yoluyla, kampanyayı tanıttığımız, bir kampanya ile ortaya çıktı. 39 ülkede 22.000 meslektaşını ve 169.000 perakendeciyi dünyadaki milyonlarca tüketiciye ılımlılık konusunda somut tavsiyelerde bulunmak için yıllık aktivasyon için yıllık aktivasyon.
Gelecek senaryoları
Tüketim yaşam tarzlarının ve durumlarının hızla değiştiği küresel bir bağlamda, İtalya'daki bira pazarı önümüzdeki 5 yıl içinde nasıl gelişecek? Timmermans için Ürün tüketici alışkanlıklarında merkezi kalacak ve alkol bira segmentinin daha da geliştirilmesi ile.
“Bira – Açıklıyor – İnsanların yaşamlarının önemli anlarına eşlik eder: birlikte kutladığınız özel anlar, bir yemekten sonra bir yemek paylaşırsınız veya rahatlarsınız. Ayrıca, insanları birleştirir ve susuzluğa ulaşabilen ve tüketicilere daha fazla, daha fazla karmaşık hale gelmeyi planlayan, daha fazla karmaşık hale gelen ve daha fazla karmaşık bir değer sunar. Yumuşak biralar büyümeye devam edecek.
Ve ab inbev için? Ülkemizdeki ana zorluklar ve fırsatlar ne olacak? IEF Timmermans, spor ve boş zamanla ilgili anların değerinin ve temel rolünün altını çizmek için geri döner: “İtalya'da, ülkenin en önemli kültürel anlarında mevcut olan Corona, Beck's, Stella Artois ve Leffe gibi güçlü markalara güvenebiliriz: Stella Artois'in bu icon ile ATP finallerinden bu, bu Iconic ile birlikte, bu Iconic ile birlikte, bu Iconic ile birlikte, bu iconlarla birlikte, bu Iconic ile birlikte. Panorama ve gelecekte İtalyan tüketicilerle daha da alakalı olmamıza yardımcı olacak “.
“İtalyan pazarındaki bira kategorisini büyütmek için ana ticari ortaklarımızla birlikte çalışmaya devam edeceğiz”, İtalya'da AB Inbev Ülke Direktörü.
Belçika grubu için Leuven Ve yaklaşık 144.000 çalışanı var,Tüketici tercihlerinin daha dengeli ürünlere ve kuyuya doğru evrimi. Bu röportajda IEF Timmermans, AB Inbev Italia Ülke DirektörüMilan Cortina 2026'daki bir sonraki Olimpiyat Kış Oyunlarına özellikle dikkat ederek şirketi bekleyen stratejileri, sonuçları ve zorlukları öngörüyor.
AB Inbev ve Sport: 2032'ye kadar Olimpiyat Ortaklığı
2024'te AB InBev Dünya Olimpiyat Ortağıile Pulluk tacı gibi Olimpiyat ve Paralimpik Oyunların İlk Resmi Global Sponsor Birası. Peki bu seçimin arkasındaki stratejik vizyon neydi? “Bu ortaklık – Timmermans'ı açıklıyor – her zaman insanları kutlama anları yaratarak birleştiren zengin bira ve spor geleneğini kutluyor”.
Belçikalı Çokuluslu Müdür, Olimpiyat ve Paralimpik Oyunların Bir Birası olarak, bir mum tacı olarak, alkolsüz bir bira seçmenin önemini vurguladı. Daha dengeli seçimlere yönelik dünyadaki tüketicilerin farkındalığıVe kategorinin nasıl olumlu bir etkiye sahip olabileceğini ve milyarlarca insanı küresel ölçekte dahil edebileceğini göstererek: “Olimpiyat ruhunun yeni bir döneminin başlangıcıdır, takımlarımız ve altın için en sevdiğimiz sporcular için neşelendiririz. Sport, güçlü bir pozitif değişim gücüdür ve markalarımızla bu mirasın bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz”.
AB Inbev ve Uluslararası Olimpiyat Komitesi'nin ortak bir taahhüdü sorumlu tüketimİtalya Ülke Direktörü tarafından onaylandığı gibi uzun vadeli bir proje olduğunu kanıtlıyor: “2032 yılına kadar Olimpiyat ve Paralimpik ortaklığımızı, Fransız Alps 2030'un Kış Olimpiyat Oyunları ve Brisbane 2032'nin Olimpiyat Oyunları da dahil.
IEF Timmermans tarafından belirtilen verilerde teyit edilen bir strateji: “2024 yılında, megabrad'larımız, net gelirlerin% 4,6'sında bir artışla şirketin büyümesine rehberlik etmişlerdir. AB Inbev, Kantar'ın en önemli yılı için birincilik için birincilik için birincilik için Corona, Corona'nın en önemli yılı için birincilik, FA'nın en önemli yılı için birinci sınıfta, FA'da FA.

IEF Timmermans
Milan Cortina 2026'ya yaklaşım
Yaklaşımıyla Milan Kış Olimpiyatları Cortina 2026Lombard Capital'de yaklaşık 17 farklı milletten 240 çalışanla bir karargahı olan AB Inbev, 2025'i kapsayan bir aktivasyon planı geliştirdi. “Hedefimiz – Timmermans'ı açıklıyor – insanları birleştirmek, sevinç, bağlantı ve sorumlu tüketim anları yaratmak”. Milan Cortina 2026'ya yolculuğun en önemli aşamalarından biri, Olimpiyat Günü, 23 Haziran'da – Uluslararası Olimpiyat Komitesi'nin kuruluşunun yıldönümü: “Bu fırsatı kutlamak için, Milano'da, Olimpiklerin kuruluş değerlerine adanmış, Milan'da özel bir etkinlik düzenledik: mükemmel bir olayla birlikte, uluslararası olimpiklerle paylaşılan prensiplerle paylaştık: Temel”.
Docufilm'in yansıtıldığı akşam etkinliği “Mavi Çığ”yöneten Giovanni Veronesiİtalyan spor tarihinde unutulmaz bir bölüme övgü: “Bu etkinliğin resmi olarak İtalyan kültürel ve sanatsal mükemmelliği geliştirmek ve teşvik etmek için tasarlanmış Milan Cortina Vakfı Kültürel Olimpiyatları programına dahil edildiğinden gurur duyuyoruz”.
Seçilmiş biralar: önemli büyüme trendi
Segment NAB (alkolsüz bira) Hızlı bir şekilde gelişiyor, ama ne ölçüde? Bugün sektör ve İtalya'daki AB InBev işinde ağırlığı nedir?
IEF Timmermans, Alkolik Olmayan Bira Piyasasının önemli bir büyüme yaşadığını açıklıyor. Tüketicilerin tercihlerinin değişimi VeSektörü hızla dönüştüren sürekli yenilik. “Bu seçenekler – diyor ki, yıllık Axobirra 2024 raporu tarafından bildirildiği gibi, 2023'e kıyasla% +13,4 ile tüketimde sürekli bir artış kaydetti. Bu eğilime rehberlik etmekten gurur duyuyoruz.
Belçika çokuluslu – 500'den fazla markalı bir cüzdanı olan, Bud, Corona, Stella Artois, Leffe, Beck's – Crown Cero Bu trendin mükemmel bir örneğidir. “Mart 2024'te İtalya'da piyasaya sürüldü, bu zaten büyük bir başarı. Nisan 2025'teki Nielsen verilerine göre, Crown Cero, alkolik olmayan bira segmentinin ve hacim büyümesinin% 56'sından fazlasının değer büyümesinin% 60'ından fazlasını üretiyor. Bu momentum, hem markanın gücünü hem de tüketicinin alkolsüz seçimlere yönelik evrimini vurgulamaktadır”.
Ve aynı fenomen de küresel olarak kaydedilir. “Geçen yıl, -o ekliyor – -ALCOHOLİK olmayan bira, dünya stratejimizin en olağanüstü aşamalarından biri haline geldi. 2024'te, alkolsüz bira cüzdanımız, gelirlerin iki katına çıkma büyümesini kaydetti ve küresel olarak pazarı genişletti, Corona Cero tarafından yönetilen, bkz. Gelecekteki büyüme için büyük fırsatlar “.
İle el ele giden piyasa evrimleri Teknoloji ve Gelişim Yatırımları Tüketim fırsatlarını genişletmek ve tüketici eğilimlerine yanıt vermek için ürün. Diyerek şöyle devam etti: “Tüm tüketicilerin alkolle bira ve alkolsüz olanı seçiyor olsalar da, aynı tadı ve aynı kalitenin tadını çıkarmayı hak ettiklerine inanıyoruz. Bu nedenle, yöneticiyi hatırlıyor – Yumuşak Beers'ımızın gerçekten otantik ve ferahlatıcı bir deneyim sunduğundan emin olmak için üretim teknolojilerimizin optimizasyonuna yatırım yaptık”.
Sorumlu Tüketim: İzlenecek Pusula
Orada Sorumlu tüketimin teşviki AB InBev iletişiminin temel mesajlarından biridir. Bu görev Leuven şirketinin projelerinde ve ortaklıklarında nasıl gerçekleşiyor? “Bira, dünyanın dört bir yanındaki insanların yaşamlarında ve diğer alkolik içeceklerden daha orta büyük alkollü içerikle kutlama anlarının bir parçasıdır, özellikle tüketicilere daha dengeli seçenekler sunmak için uygundur. – Ülke müdürünün altını çiziyor – bu yüzden biranın ılımlılık içeceği olduğuna ve her zaman olduğuna inanıyoruz”.
Bunun doğal kökenli bir ürünü ve ekonomi ve istihdam için bir motor olduğunu hatırlayan Timmermans şunları ekliyor: “Biranın sorumlu tüketimi binlerce yıldır kültür ve konvansiyonun bir parçasıdır ve bira, ihtiyaçları için uygun bir seçimdir. Sosyal tüketimlere dayalı pazarlama kampanyaları yoluyla, tacizle başa çıktığımız, taciz, tacizle başa çıktık, bir kampanya yoluyla, kampanyayı tanıttığımız, bir kampanya ile ortaya çıktı. 39 ülkede 22.000 meslektaşını ve 169.000 perakendeciyi dünyadaki milyonlarca tüketiciye ılımlılık konusunda somut tavsiyelerde bulunmak için yıllık aktivasyon için yıllık aktivasyon.
Gelecek senaryoları
Tüketim yaşam tarzlarının ve durumlarının hızla değiştiği küresel bir bağlamda, İtalya'daki bira pazarı önümüzdeki 5 yıl içinde nasıl gelişecek? Timmermans için Ürün tüketici alışkanlıklarında merkezi kalacak ve alkol bira segmentinin daha da geliştirilmesi ile.
“Bira – Açıklıyor – İnsanların yaşamlarının önemli anlarına eşlik eder: birlikte kutladığınız özel anlar, bir yemekten sonra bir yemek paylaşırsınız veya rahatlarsınız. Ayrıca, insanları birleştirir ve susuzluğa ulaşabilen ve tüketicilere daha fazla, daha fazla karmaşık hale gelmeyi planlayan, daha fazla karmaşık hale gelen ve daha fazla karmaşık bir değer sunar. Yumuşak biralar büyümeye devam edecek.
Ve ab inbev için? Ülkemizdeki ana zorluklar ve fırsatlar ne olacak? IEF Timmermans, spor ve boş zamanla ilgili anların değerinin ve temel rolünün altını çizmek için geri döner: “İtalya'da, ülkenin en önemli kültürel anlarında mevcut olan Corona, Beck's, Stella Artois ve Leffe gibi güçlü markalara güvenebiliriz: Stella Artois'in bu icon ile ATP finallerinden bu, bu Iconic ile birlikte, bu Iconic ile birlikte, bu Iconic ile birlikte, bu iconlarla birlikte, bu Iconic ile birlikte. Panorama ve gelecekte İtalyan tüketicilerle daha da alakalı olmamıza yardımcı olacak “.
“İtalyan pazarındaki bira kategorisini büyütmek için ana ticari ortaklarımızla birlikte çalışmaya devam edeceğiz”, İtalya'da AB Inbev Ülke Direktörü.