Dijital yabancılaşmaya karşı ön sırada İtalyanlar

Muqe

New member
“Modern yaşamın aşınmasına ve yıpranmasına karşı” sadece birlikte olma zevkini yeniden keşfetmeliyiz, 60'ların ünlü bir reklam sloganını, kişi ilişkilerinin değerini ve onları lucity ve duygusal kuyu bulmak için yararlı hale getirmek için yararlı olan zamanı oylamanın önemini vurgulamak için söylenecekti. Metodoloji ile yapılan sosyalliğe ilişkin bir soruşturmaya göre Swoa (Sosyal Web Görüş Analizi) Tarafından Sanpellegrino içecekleri 1.200 İtalyan örneğini içeriyordu, dijital çağda aile (%63) ve çalışma (%54) aşırı dozu olacaktır. Otantik ve kalıcı bağların oluşturulması. Ardından, hareket etmeden çevrimiçi olarak bağlı kalabilmenin rahatlığı sayesinde iyi bir iç içe dönüklük (%58) ve çılgın bir 'tembellik (%55) tutam (%55).

Basitleştirilmesine ve başkalarıyla etkileşimleri çoğaltmasına rağmen, dijital teknoloji Aslında, paylaşılan anların 'canlı' kalitesi ve sıklığı, şimdi örneklemin% 68'inin yıl boyunca sosyallik için daha fazla fırsata sahip olma ihtiyacının büyüyen bir şekilde büyüyeceği noktaya kadar tükenmiş olurdu. Aperatifler (Katılımcıların% 64'ü) e Paylaşılan yemekler (%48) Buna karşılık, İtalyanlar tarafından tercih edilen, tercihen ev dışında ve ofis dışında, belki de bar ve restoranda (%68) yaşıyorlar, aynı zamanda parklar (%65) ve kareler (%61) gibi açık alanlarda da olacaktır. En iyi günler Cumartesi (%69) ve Pazar (%61) olurken, saatler akşamı tercih etti (%32). Hafiflik (%57), paylaştı sevinç (%69) ve maksimum güven ile ilişkili olan favori insanlar, son olarak arkadaş (%71) ve ortak (%65) ve ebeveynler (%46), akrabalar (%39) ve her şeyden önce komşular (%55) olacaktır.