En İyi Konferans için Content Is King'in 2025 baskısında verilen Amundi

Muqe

New member
Milan – “La Benchina. Emeklilik Hakkında Düşünen Bir Sohbet” konferansı ile, Amundi ödüllendirildi En iyi konferans için ödül Tamamlayıcı emekli maaşına adanmış yolda, Orijinal iletişim yaklaşımı, basit ve doğrudanEmeklilik fonları meselesini herkes için erişilebilir hale getirmek için tasarlanmıştır. Önceki Yedi Baskıda olduğu gibi, İçerik Kraldır Assogestioni tarafından Finer ile işbirliği içinde geliştirilen bir değerlendirme sistemi olan Konferans Performans Endeksi'ne (CPIX) dayanmaktadır. Endeks, varsayımlarla sağlanan nesnel ve nicel bileşenleri, katılımcıların geri bildirimi yoluyla daha ince ve uzaktan geri bildirimlerle daha ince tarafından toplanan öznel değerlendirmelerle birleştirir.

Sevme


Amundi Konferansı elde etti Her iki dizin bileşeninde çok yüksek puanlar, Özellikle referansları dahil etme yeteneği için ortalamaya popüler bir beğeniyi kaydetmek. Konferansın başlığı, çizgi roman ikilisinin ikonik taslağını hatırladı Ale & Franz, Sadece bir bankta oturan toplantının kahramanları, gelecekte gülümsemeleri ve yansımaları yırtabilen gerçeküstü bir diyalog yarattılar. Işık başlangıç tonu, tamamlayıcı emeklilik konusu üzerinde daha ciddi ve somut bir karşılaştırmanın yolunu açtı. Paolo proliCO -Amundi Sgr. Takip etmek, Emanuela Notari, Uzun ömürlü planlama uzmanı, uzun ömürlülükle ilgili zorlukları ve fırsatları dikkate alarak zaman içinde planlamanın öneminin altını çizdi Francesco SandriniYatırım direktörü Amundi sgrAmundi'nin açık emeklilik fonlarındaki onlarca yıllık deneyimi ve sandık, vakıf ve müzakere fonları için onlarca yıllık deneyimi sayesinde İtalya'da liderlik pozisyonuna sahip olduğu bir alan olan Sosyal Güvenlik cüzdanlarının yönetim stratejilerini gösterdi. Konferans, Amundi'nin reklam kampanyaları, etkinlikler, röportajlar ve eğitim faaliyetleri yoluyla tamamlayıcı sosyal güvenlik konusunda yayımlandığını gören uzun vadeli bir yolculuğun bir parçasıdır. Özellikle, reklam cephesinde, son dört yılda Amundi üç hedefli kampanya yarattı, Hepsi basit ve finansal eğitim odaklı bir dille birleşti: Covid döneminde başlatılan ilk, tamamen dijital; ikincisi, sadece 2023 sonbaharında LA7'ye iletildi. Eğitimsel olarak kesme; Tasarruf Motor Fuarı vesilesiyle Nisan 2025'te etkinleştirilen üçüncüsü, konferansın mesajı ile tam tutarlılıkla, iletişim ve içerik arasındaki bağlantıyı daha da güçlendirmek için: “Emeklilik için hayaliniz ne olursa olsun, W tarafından tasarlanan ve Havas Media tarafından planlanan şimdi hazırlama zamanı”.

Açık ve anında dil


Bağlamda elde edilen tanıma İçerik Kral 2025 bir stratejinin etkinliğini doğrular. net bir dil, hemen ve insanlara yakınDanışmanlar arasındaki farkındalığı artırmak ve müşterilerin emeklilik fonlarına yapışmasını teşvik etmek. Yakın gelecekte kamu emeklilik sisteminin artık yaşam standardını korumak için yeterli performansı garanti edemeyeceği bir bağlamda giderek daha acil bir ihtiyaç. Debora PastoreAmundi SGR tarafından İletişim Başkanı şunları söyledi: “Emeklilik fonlarından bahsettiğimiz geleneksel yol finansal danışmanları ve sonuç olarak müşterilerini kazandıkları için, eğlence ve derinlemesine analizleri birleştirmek amacıyla Tasarruf Motor Show 2025'te konferansımızı inşa ettik. İçerik Kraldır İletişim hedefle tutarlı ve büyüleyici ise, ek emeklilik konusuna ilgi olduğunu gösteriyor “.