Honda görevlerin ağırlığı altında titriyor: Bu yıl kârın% 70 çöküşü bekleniyor

Muqe

New member
Milano – Ticari gerilimler Japon otomotivini sertçe vurdu. Alarm dün başlatıldıktan sonra NissanYenileme planı tarafından öngörülen işlerin iki katından fazlasını kesecek Honda Endişe işaretleri verir. Japon evinde bir Net kârın% 70'i çöküşü Nisan ayında başlayan 2025-2026 mali yılında 250 milyar yen-yaklaşık 1.53 milyar avro. Ve parmak ABD görevlerine odaklanıyor.

Nissan Deep Red: All'da 20.000 iş kesecek



Ekonomi tarafından editoryal personel tarafından

12 Mayıs 2025


Honda için bir önceki yıl zaten daralmada yararlı


Trump tarafından Kurtuluş Günü'nde açıklanan karşılıklı görevlerin askıya alınmasından sonra, bugün Japon ürünlerinde asılı Temel% 10. Bu, daha yüksek bir görev ödeyen sektör, çelik ve alüminyumun otomobilleri ve bileşenleri hariç, ABD'ye ithal edilen tüm mallar için geçerlidir. % 25. HondaÜlkedeki en büyük ikinci otomobil üreticisi, Trump tarafından serbest bırakılan ticari savaşın yıllık operasyonel karı üzerindeki etkisinin 450 milyar yen (2.74 milyar avro) olduğunu tahmin ediyor. Mart sonunda kapalı 2024-25 tatbikatı için şirket, net kârın% 24,5'ini% 6,2 ciro ile 21.689 milyar yen (132 milyar avro) 'a 835 milyar yen düşüşü kaydetti.


Analiz

Arabanın asıl sorunu artık büyümeyen pazarlar: Aniasa ve Bain & Company'nin sözü



Fabio Küpe tarafından

07 Mayıs 2025


Nissan yılı kayıpla kapatıyor


Kötü ruh halleri de Nissan. Yönetim, dünün kesilmesiyle ilgili söylentilerini teyit ediyor 20 bin iş küresel ve bir rSürümlerinin Meation Önümüzdeki iki yıl içinde. Finansal düzeyde, grubun kırmızısı endişe verici bir şekilde endişeleniyor. Üçüncü Japon üreticisi için 2024 vergi yılı Mart ayı sonunda sona erdi 671 milyar yen kaybı (4.08 milyar Euro)Amerika Birleşik Devletleri ve Çin'deki satışların yavaşlaması nedeniyle cezalandırıldı. Nissan, kuruluş sayısı, 2027 vergi yılı içinde 17 ila 10 arasında bir küçülme yaşayacak.

Toyota da uyarıyor: Beklenen yararlı% 35


Nissan'ın yeni CEO'su, “ABD'nin sektörle ilgili görevleriyle ilgili mevcut belirsizlik, kar hakkında tahminlerde bulunmamıza izin vermiyor.” Dedi. Ivan Espinosa1 Nisan'dan itibaren ofiste. Honda ve Nissan'dan önce bile, rakip Toyota Washington'un gümrük saldırısına atıfta bulunarak, 2025-26 alıştırması için net kârda% 35'lik bir düşüş açıklamıştı.