Muqe
New member
'Her şey dahil'den daha fazlası İtalyan ailelerin tatilleri 'her şey dahil': 10 vakadan 7'sinde (%71) aslında tercih edilebilir çocuklarla birlikte bir çift olarak seyahat etmek ve 2 kişiden 1'i (%51) istisnasız tüm üyeler dahil olmak üzere her şeyi paylaşmayı hedefliyor. tarafından yapılan bir ankette bu vurgulanmıştır. Evaneo'larSürdürülebilir seyahat konusunda uzmanlaşmış, 18 yaşın altında çocukları olan 1.000 İtalyan aileden oluşan temsili bir örneği analiz eden çevrimiçi bir platform. Ayrıca, çocuklarla yapılan seyahatlerin yüzdesi geleneksel ailelerde artma (%82,5), geniş ailelerde (%49), ebeveynleri boşanmış (%39) veya tek ebeveynli (%27) ailelerde azalma eğiliminde olacaktır.
Görüşülen kişilerin %15'i organizasyonel olarak talepkar olduğunu düşünse ve %5'i buna temelde karşı çıksa da, vakaların %95'inde aile tatilleri eğlence (örneklemin %63'ü), paylaşım (%33), rahatlama (%31) ile ilişkilendirilebilecek olumlu bir değere sahiptir. ) ve mutluluk (%31). Orada Tercih edilen 'formül' turist köyü olacaktır (%53) ardından seyahat gezisi (%23), 'kişiye özel' (%20), apartman dairesi (%11) ve küçük mutfaklı otel (%9). Birincil ilham kaynağı ise özel web siteleri (%53) ve ardından akraba ve arkadaşlardan (%44) alınan tavsiyelerin yanı sıra sosyal ağlar (%25), seyahat acenteleri (%23), tur rehberleri (%18) olacaktır. %), etkileyiciler (%16) ve geleneksel medya (%15).
Ekonomik düzeyde, Görüşülen ailelerin %77'si Yılda 3 bin Euro'dan az harcıyorYüzde 14'ünün bütçesi 3 bin ila 5 bin avro arasında, yüzde 9'u ise 5 bin avroyu aşıyor, bu da kişi başına ortalama 800 avronun biraz üzerinde bir ortalama harcama anlamına geliyor. Son olarak karar vermeye gelince örneklemin %70'i çocuklarını planlama sürecine dahil ediyor, %40'ı hiçbir zorunluluk olmadan onlara danışıyor ve %30'u tamamen onları sorumlu kılma eğiliminde.
Görüşülen kişilerin %15'i organizasyonel olarak talepkar olduğunu düşünse ve %5'i buna temelde karşı çıksa da, vakaların %95'inde aile tatilleri eğlence (örneklemin %63'ü), paylaşım (%33), rahatlama (%31) ile ilişkilendirilebilecek olumlu bir değere sahiptir. ) ve mutluluk (%31). Orada Tercih edilen 'formül' turist köyü olacaktır (%53) ardından seyahat gezisi (%23), 'kişiye özel' (%20), apartman dairesi (%11) ve küçük mutfaklı otel (%9). Birincil ilham kaynağı ise özel web siteleri (%53) ve ardından akraba ve arkadaşlardan (%44) alınan tavsiyelerin yanı sıra sosyal ağlar (%25), seyahat acenteleri (%23), tur rehberleri (%18) olacaktır. %), etkileyiciler (%16) ve geleneksel medya (%15).
Ekonomik düzeyde, Görüşülen ailelerin %77'si Yılda 3 bin Euro'dan az harcıyorYüzde 14'ünün bütçesi 3 bin ila 5 bin avro arasında, yüzde 9'u ise 5 bin avroyu aşıyor, bu da kişi başına ortalama 800 avronun biraz üzerinde bir ortalama harcama anlamına geliyor. Son olarak karar vermeye gelince örneklemin %70'i çocuklarını planlama sürecine dahil ediyor, %40'ı hiçbir zorunluluk olmadan onlara danışıyor ve %30'u tamamen onları sorumlu kılma eğiliminde.