Öğle yemeği molası: İtalyanlar restoranları tercih ediyor, ancak Z kuşağı teslimata odaklanıyor

Muqe

New member
Bir restoranda öğle yemeği yiyin. BuÖğle tatilinde 10 çalışandan 9'unun en sevdiği alışkanlık. Her iki kişiden biri bunu her zaman aynı yerde yapmayı tercih ediyor. Her şeyden önce yemekler arasında tercih yapmak Pizza Ve makarnabunu takiben Asya MutfağıBundan Güney Amerikalı ve itibaren Amerikan fast food'u. Ancak bu fotoğrafta Y kuşağının yeni nesilleri ve özellikle de GenZgiderek doğrudan masa başında tüketmeyi ve sevmeyi tercih edenler paket servisi sipariş et. Yaptığımız anketten çıkan sonuç bu Bva Doxa İçin Edenred İtalyamobilya sektörünün lider firması çalışanlara sağlanan faydalarhangi aracılığıyla Bilet Restoranı İtalya'da 100.000 işletmeye ve 2,5 milyon yararlanıcıya, 150.000 işletmede ve ana alışveriş platformlarında harcanabilecek yemek kuponlarını sunuyor. Yemek teslimi. Araştırma, yemek kuponu sağlayan şirketlerin istihdam ettiği bin işçiden oluşan temsili bir örneklemle yapılan bir dizi görüşme yoluyla gerçekleştirildi. Gıda pulları Özellikle dijital formatta (örneklemin %75'i tarafından tercih ediliyor) öğle yemeği molası için önemli bir araç olduğu doğrulanıyor; görüşülen iki kişiden biri dijital formatı her zaman bu amaç için kullanıyor ve hatta daha fazlası dijital formatı kullanıyor. GenZ (%62).

Mon amour restoranı


Restoran, öğle tatilinde İtalyan işçilerin en sevdiği tercih olmakla kalmıyor, aynı zamanda örneklemin %50'si her zaman aynı yerde ya da en fazla iki ya da üç güvenilir kişi arasında harcıyor. Tüm nesillerden ve Kuzeyden Güneye tek tip ve çapraz seçim. Görüşülen kişilerin yarısı daha sonra pizza, makarna, sandviç, dürüm, kızarmış ekmek ve salata gibi unlu mamuller arasında seçim yapıyor. Yine tüketim sıklığına bakıldığında 10 çalışandan 6'sı ilk yemekleri, sebzeleri ve et ağırlıklı yemekleri tercih ederken geri kalan 4'ü genellikle dürtme (%15), suşi (%11) ve kebap gibi etnik yemeklere odaklanıyor. (%10). ).

En popüler mutfaklardan on işçiden 9'u bunu tercih ediyor İtalyanÖrneklemin 2/3'ü de seviyor Asya Mutfağı ve özellikle bunlar Japonca Ve Çincebunlardan da 10'dan 3'ü Meksikalı Amerikan fast food'u bu mu Yunan. Dışarıda yemek yiyenlerin %60'ı bunu yapıyor meslektaşlarıyla birlikte çoğunluk (%53) bunu en fazla iki veya üç kişiyle yapıyor. Masada konuşulan konular arasında örneklemin %56'sı hobiler, spor ve boş zamanlardan, %54'ü işten, %49'u seyahat ve tatilden ve son olarak %36'sı televizyon programları, sinema ve dizilerden bahsediyor.

Öğle yemeği molasının en yoğun olduğu saat 13:00 olup, görüşülen örneğe göre ortalama süresi 45 dakikadır.. Orada köreltmekÖğle yemeğini evden getirmek yaygın bir alışkanlık, özellikle de görüşülenlerin %42'sinin bunu sık sık yaptığı Güney'de. Nesil düzeyinde onlar ben Y kuşağı görüşülenlerin %45'i, diğerlerinin ise %30'u bunu daha sık uygulamaktadır. Bebek patlaması kuşağı. Hazırlanmasını, pişirilecek ürünlerin satın alınmasıyla başlayan gerçek bir günlük sorumluluk haline getiren bu yemek yeme biçimini seçenlerin %82'si için, genellikle sınırlı sayıda ticari kuruluşta (en fazla 2-3), yalnızca 18 % seçmek buzdolabında bulunan malzemeleri kullanın. İşe getirilen yemekler çoğunlukla onları tüketecek olan aynı kişi tarafından hazırlanmakta (örneklemin %80'i) ve çoğunlukla ilk yemekler (%80) pişirilmektedir. Orada makarnaAna tercih olan bu ürün erkeklerin %46'sı, kadınların ise %34'ü tarafından tercih ediliyor. THE sebze yemekleriEvden getirilen yemekler arasında ikinci sırada yer alan yemeği ise kadınların yüzde 61'i, erkeklerin ise yüzde 53'ü tercih ediyor. Görüşülen 10 kişiden dördü bunun yerine hazırlanıyor kızarmış ekmek veya sandviç Ve et tabakları (özellikle tavuk).

Dışarıda yemek yemedeki yeni trendler arasındaofiste yemek siparişi vermekkuşaklar arasında güçlü bir farkla görüşülenlerin %15'i tarafından seçilmiştir; aslında her şeyden önce onu tercih edendir Z kuşağı (%25) ben ise Bebek patlaması kuşağı Vakaların sadece %8'inde bunu kullanıyorlar.