Muqe
New member
Roma – İtalya planının ilk ayarlaması, Avrupa Başkanı Jean-Philippe ImparatoTurin ve Modena fabrikaları ile ilgilidir. Stellantis Başkanı John Elkann, Renault Luca de Meo'nun CEO'su ile birlikte, Arabanın Geleceği Zirvesi'ne konuklar tarafından düzenlenen konuklar Finansal ZamanlarGeçişteki rotayı düzeltmek için Avrupa'nın mümkün olan en kısa sürede müdahale etme ihtiyacına geri dönüyorlar, İtalyan-Fransız üreticisi Modena'daki Mirafiori modellerinden Granturismo ve Grancabrio'nun üretiminin 2025 sonuna kadar hareketi duyurdu. Ve Motor Valley hareketi olumlu bir şekilde karşılıyor. “Köklerimizi güçlendirmek için stratejik karar”, Maserati Başkanı Santo Ficili'nin altını çiziyor.
Öğrendim (Stellantis): İtalyan üst planını hükümetle revize etti
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
14 Mayıs 2025
Torino'da, Maserati ile ilgili ciltler minimal olmasına rağmen, hareket korkuyla karşılanıyor. Kasım ayından itibaren yeni 500 melez gövdeye girdi – birkaç gün önce ilk presperie çıktı – ancak sendikalar arasında şüphe, liderlikte Fiom ve siyaset, Fiat House'daki küçük kızın bitkileri doyurmak için yeterli olup olmadığıdır. Stellantis yılda 100 ila 130 bin parça arasında bir üretimden bahsediyor. Yine de çok şey piyasaya bağlı olacak. «Relapses Emilian fabrikası için olumlu olacak – FIM, UILM, FISMIC, UGLM ve QUUDRI DERNEKLİĞİ alt çizgisi – Ancak Mirafiori'de kitle üretimine olan ihtiyacı, sistemi doyurabilmek için acildir». Fiom daha zorPalazzo Chigi'de bir toplantı isteyen: «Hareket, modena veya mirafiori sorunlarını çözmez Ve Turin lüks kutup projesinin kesin ucunu işaret ediyor ».
Riad, John Elkann, Mohammed bin Salman ile sohbet ederek Donald Trump ile birlikte
Ekonomi tarafından editoryal personel tarafından
13 Mayıs 2025
Hareket, geçen Aralık ayında Mimit'te sunulan plana tek müdahale olmayacak. Şirket, önümüzdeki iki hafta içinde bir toplantı isteyen hükümet ve sendikalarla yüzleşecek. Güncellemenin amacı, hibrit modellere ve motorlara öncelik vermektir.piyasada sadece elektrikli araçlardan daha büyük bir çekiciliği var. Bu geçiş, Termoli'deki motor üretiminin yeniden başlatılmasına odaklanarak, tek tek bitkilerdeki otomobillerin zamanlarının ve atamalarının oyulmasına yol açabilir.
Mirafiori, ilk 500 melez montaj hattından çıkıyor
Ekonomi tarafından editoryal personel tarafından
12 Mayıs 2025
Stellantis, ilk çeyreğin sonunda en hibrit satan kişidir. Grubun başkanına göre, ElkanGeçiş rotasını düzelterek Avrupa'nın ana yolu olmalı. Forumunda Finansal Zamanlar Konuya döndü. «2025, Avrupa ülkelerinin ve AB'nin küçük otomobillerin hala alakalı olup olmadığına karar vermesi gereken bir yıldır. Fırsat, emisyon meselesiyle başa çıkmak, yeni otomobiller için sıfır emisyonlara odaklanmak değil, bugün Avrupa Birliği'nde dolaşan 250 milyon aracın emisyonlarını nasıl yıkılacağı üzerine. AS? Onları hibrit otomobillerle değiştirmek. Ve sonra “arabaları pahalı yapan” iki örnek oluşturan bir düzenlemeye müdahale etmeliyiz. Boyuttan görebilirler. İnsanların satın almak istediği arabaları sağladığınızdan emin olmalıyız, ancak bu da satın alabilir ». Renault ile herhangi bir tartışma veya ittifak hariç tutan Elkann için Avrupa tarafından “netlik” gereklidir. Düşünce Stellantis Başkanı'na göre “ne almak istediğini bilen … eylemleri mümkün kılacak” Trump'a gidiyor.
Auto, Elkann: “Avrupa endüstrisinin kaderi bu yıl oynanıyor. AB hızla karar veriyor”
Diego Longhin tarafından
05 Mayıs 2025
Exor'a ait olan evrende de kontrol eden Cumhuriyet– Iveco Grububazı hesaplar sunan, savunma bölümünün ayrılmasına devam etmeye karar verdi Yıl sonuna kadar spin-off. Birkaç taklitçi: Leonardo, Rheinmetall ile birlikte, İspanyol Indra'da.
Öğrendim (Stellantis): İtalyan üst planını hükümetle revize etti
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
14 Mayıs 2025

Torino'da, Maserati ile ilgili ciltler minimal olmasına rağmen, hareket korkuyla karşılanıyor. Kasım ayından itibaren yeni 500 melez gövdeye girdi – birkaç gün önce ilk presperie çıktı – ancak sendikalar arasında şüphe, liderlikte Fiom ve siyaset, Fiat House'daki küçük kızın bitkileri doyurmak için yeterli olup olmadığıdır. Stellantis yılda 100 ila 130 bin parça arasında bir üretimden bahsediyor. Yine de çok şey piyasaya bağlı olacak. «Relapses Emilian fabrikası için olumlu olacak – FIM, UILM, FISMIC, UGLM ve QUUDRI DERNEKLİĞİ alt çizgisi – Ancak Mirafiori'de kitle üretimine olan ihtiyacı, sistemi doyurabilmek için acildir». Fiom daha zorPalazzo Chigi'de bir toplantı isteyen: «Hareket, modena veya mirafiori sorunlarını çözmez Ve Turin lüks kutup projesinin kesin ucunu işaret ediyor ».
Riad, John Elkann, Mohammed bin Salman ile sohbet ederek Donald Trump ile birlikte
Ekonomi tarafından editoryal personel tarafından
13 Mayıs 2025


Hareket, geçen Aralık ayında Mimit'te sunulan plana tek müdahale olmayacak. Şirket, önümüzdeki iki hafta içinde bir toplantı isteyen hükümet ve sendikalarla yüzleşecek. Güncellemenin amacı, hibrit modellere ve motorlara öncelik vermektir.piyasada sadece elektrikli araçlardan daha büyük bir çekiciliği var. Bu geçiş, Termoli'deki motor üretiminin yeniden başlatılmasına odaklanarak, tek tek bitkilerdeki otomobillerin zamanlarının ve atamalarının oyulmasına yol açabilir.
Mirafiori, ilk 500 melez montaj hattından çıkıyor
Ekonomi tarafından editoryal personel tarafından
12 Mayıs 2025


Stellantis, ilk çeyreğin sonunda en hibrit satan kişidir. Grubun başkanına göre, ElkanGeçiş rotasını düzelterek Avrupa'nın ana yolu olmalı. Forumunda Finansal Zamanlar Konuya döndü. «2025, Avrupa ülkelerinin ve AB'nin küçük otomobillerin hala alakalı olup olmadığına karar vermesi gereken bir yıldır. Fırsat, emisyon meselesiyle başa çıkmak, yeni otomobiller için sıfır emisyonlara odaklanmak değil, bugün Avrupa Birliği'nde dolaşan 250 milyon aracın emisyonlarını nasıl yıkılacağı üzerine. AS? Onları hibrit otomobillerle değiştirmek. Ve sonra “arabaları pahalı yapan” iki örnek oluşturan bir düzenlemeye müdahale etmeliyiz. Boyuttan görebilirler. İnsanların satın almak istediği arabaları sağladığınızdan emin olmalıyız, ancak bu da satın alabilir ». Renault ile herhangi bir tartışma veya ittifak hariç tutan Elkann için Avrupa tarafından “netlik” gereklidir. Düşünce Stellantis Başkanı'na göre “ne almak istediğini bilen … eylemleri mümkün kılacak” Trump'a gidiyor.
Auto, Elkann: “Avrupa endüstrisinin kaderi bu yıl oynanıyor. AB hızla karar veriyor”
Diego Longhin tarafından
05 Mayıs 2025


Exor'a ait olan evrende de kontrol eden Cumhuriyet– Iveco Grububazı hesaplar sunan, savunma bölümünün ayrılmasına devam etmeye karar verdi Yıl sonuna kadar spin-off. Birkaç taklitçi: Leonardo, Rheinmetall ile birlikte, İspanyol Indra'da.