Muqe
New member
Finansal piyasaların, ABD ve Çin arasındaki anlaşmaya tepki gösterdiği ve son haftaların güçlü gerilimlerinden sonra karşılıklı görevleri en aza indiren soğukluk, yatırımcılar arasında yaygın olanın göstergesidir. Birçoğu elbette yeni değişikliklerden korkuyorTrump İdaresi Ayrıca, ulaşılan anlaşmalarda sadece altı ay boyunca kendini taahhüt eden Çin'in ihtiyatlılığı, uyku uykusunu yapmaz. Bununla konuştuk Matteo Villani, Vontobel tarafından Kurumsal Müşteri İtalya BaşkanıZürih'te şirket tarafından düzenlenen bir etkinliğin kenarlarında ulaşıldı.
Matteo Villani, Vontobel tarafından Kurumsal Müşteri İtalya Başkanı
Geçmişe kıyasla, pazarlar artık ticari rahatlama haberleri için yeterli görünmüyor. Bu tepkiyi nasıl yargılıyorsunuz?
“Geri adım atmaya başlayacağım. Uzun bir süre, en büyük risk – son yıllarda – son yıllarda – listelerin her zaman yeni maksimumlara yansıtıldığını gördüğümüz göz önüne alındığında piyasadan uzak durmaktı. Ancak, geçen yıl bu kar elde etmek için daha fazla yeterli değildi. Piyasada olmalıyız, ancak ana riski tarayarak”.
Özellikle neye atıfta bulunuyor?
“Geçen yıl, Amerikan pazarının birkaç menkul kıymetler üzerindeki aşırı yoğunlaşmasının – öncelikle büyük teknoloji – yatırımcıların ruh hali değiştiğinde ağır düzeltmeler risklerine maruz kaldığını gördük. Bu nedenle karşılaştırmayı takip etmek yeterli değil, ancak genel olarak durumları analiz etmek için analiz becerilerine sahip olmak önemlidir. O zaman, hizmetlere ürünlerin yönünden daha fazla maruz kalıyoruz, çünkü birincisi daha az ölçüde ve bazen hiçbir şeyden göreve göre etkileniyor “.
Yani ikincisi “yapısal” bir seçim değil mi?
“Odak noktamız katı maddelerle karakterize edilen şirketler ve bu nedenle negatif piyasa aşamalarında esnek, zaman içinde sürdürülebilir bir büyüme ve fiyatları belirlemek için iyi bir yetenek. Küresel özkaynak üzerine yukarıda belirtilen fonun ana Microsoft ve Coca-Cola maruziyetine sahiptir”.
Aralarında çok farklı iki şirket …
“Kesinlikle ve bu – temel olarak – kısa sürede sabit portföy ayarlamaları yapsak bile, uzun vadeli perspektifte sektörlere karşı agnostik olduğumuzu doğrulamaktadır”.
Bu yaklaşım sabit gelir bileşeni için de geçerli mi?
“Evet, ABD için aktif yönetimi müşteriler için pazara kıyasla katma değer yaratmak sabittir”.
Teklif yapısı hakkında bir soru ile kapanıyoruz. İtalya'da büyümek için hangi kanalları kullanıyorsunuz?
“Fideuram, Banca Generali, Unicredit ve Fineco dahil olmak üzere bir dizi dağıtım gerçekiyle anlaşmalarımız var. Daha sonra aracı müşterilere, yani mülk gesterleri ve birim bağlantılı fon fonlarını yönetenlere yöneliyoruz. Onlara, fonlarımızı kurumsal sınıflar olarak sağladığımız için. Son olarak, saf kurumsal olarak saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal var, biz de saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak öne sürüyoruz.

Matteo Villani, Vontobel tarafından Kurumsal Müşteri İtalya Başkanı
Geçmişe kıyasla, pazarlar artık ticari rahatlama haberleri için yeterli görünmüyor. Bu tepkiyi nasıl yargılıyorsunuz?
“Geri adım atmaya başlayacağım. Uzun bir süre, en büyük risk – son yıllarda – son yıllarda – listelerin her zaman yeni maksimumlara yansıtıldığını gördüğümüz göz önüne alındığında piyasadan uzak durmaktı. Ancak, geçen yıl bu kar elde etmek için daha fazla yeterli değildi. Piyasada olmalıyız, ancak ana riski tarayarak”.
Özellikle neye atıfta bulunuyor?
“Geçen yıl, Amerikan pazarının birkaç menkul kıymetler üzerindeki aşırı yoğunlaşmasının – öncelikle büyük teknoloji – yatırımcıların ruh hali değiştiğinde ağır düzeltmeler risklerine maruz kaldığını gördük. Bu nedenle karşılaştırmayı takip etmek yeterli değil, ancak genel olarak durumları analiz etmek için analiz becerilerine sahip olmak önemlidir. O zaman, hizmetlere ürünlerin yönünden daha fazla maruz kalıyoruz, çünkü birincisi daha az ölçüde ve bazen hiçbir şeyden göreve göre etkileniyor “.
Yani ikincisi “yapısal” bir seçim değil mi?
“Odak noktamız katı maddelerle karakterize edilen şirketler ve bu nedenle negatif piyasa aşamalarında esnek, zaman içinde sürdürülebilir bir büyüme ve fiyatları belirlemek için iyi bir yetenek. Küresel özkaynak üzerine yukarıda belirtilen fonun ana Microsoft ve Coca-Cola maruziyetine sahiptir”.
Aralarında çok farklı iki şirket …
“Kesinlikle ve bu – temel olarak – kısa sürede sabit portföy ayarlamaları yapsak bile, uzun vadeli perspektifte sektörlere karşı agnostik olduğumuzu doğrulamaktadır”.
Bu yaklaşım sabit gelir bileşeni için de geçerli mi?
“Evet, ABD için aktif yönetimi müşteriler için pazara kıyasla katma değer yaratmak sabittir”.
Teklif yapısı hakkında bir soru ile kapanıyoruz. İtalya'da büyümek için hangi kanalları kullanıyorsunuz?
“Fideuram, Banca Generali, Unicredit ve Fineco dahil olmak üzere bir dizi dağıtım gerçekiyle anlaşmalarımız var. Daha sonra aracı müşterilere, yani mülk gesterleri ve birim bağlantılı fon fonlarını yönetenlere yöneliyoruz. Onlara, fonlarımızı kurumsal sınıflar olarak sağladığımız için. Son olarak, saf kurumsal olarak saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal olarak, ne tür bir kurumsal var, biz de saf kurumsal olarak, saf kurumsal olarak öne sürüyoruz.