RAM
New member

Demiryolu genel yenileme için programını karşılayabilir mi? Bu kesin değil. Demiryolu etkilenen rotaların çoğu için güvenilir taahhütlerden yoksundur.
Deutsche Bahn'ın (DB) genel yenilemesinin başlamasından kısa bir süre önce, inşaat sektörü işin zaman çizelgesi hakkında şüphelerini dile getirdi. İlgili inşaat şirketleri, Frankfurt ile Mannheim arasındaki Riedbahn'ın ilk planlanan yenilemesi için ön çalışmalarla programa uygun olsalar da, 2031'e kadar yenilenmesi gereken kalan 40 rota için güvenilir taahhüt eksikliği var, dedi Alman İnşaat Endüstrisi Birliği (HDB) Genel Müdürü Tim-Oliver Müller “Welt am Sonntag”a.
Müller, “Tüm genel yenileme projesini biraz uzatmanın mantıklı olacağını” düşünüyor. Sadece gerçekçi zaman çizelgeleri inşaat şirketlerini kapasitelerini daha da artırmaya teşvik edecektir. Müller, “Şirketler hala gerçekçi kapasite planları yapamıyor çünkü politikacılar ve DB aynı fikirde değil” dedi. “Bu nedenle şu anda planlanan 41 koridor yenilemesinin tamamının 2031'e kadar tamamlanmayacağından çok eminim.”
Ancak Deutsche Bahn AG'de altyapıdan sorumlu yönetim kurulu üyesi Berthold Huber, pazartesi günü başlayacak olan Riedbahn yenilemesinin başarısız olmayacağına inanıyor. Huber, “Welt am Sonntag”a “Riedbahn yenilemesinin neden başarısız olabileceğini bilmiyorum: yeterli para var, planlama iyi, inşaat sektöründe kapasiteler var” dedi.
Huber, “Amacımız, yenileme yoluyla Riedbahn'daki kesintilerin sayısını yüzde 80 oranında azaltmak” dedi. Bunu başarmak için Frankfurt ve Mannheim arasındaki önemli rota Pazartesi gününden itibaren beş ay boyunca kapatılacak.