Ruhlar: İtalyanlar giderek daha fazla mignon, kokteyl kutusu ve nolo gibi

Muqe

New member
Çevrimiçi ticaret ve sosyal medyanın etkisi, sektörü ruhlar Son yıllarda önemli bir dönüşüm geçirdi. 2024 yılında yapılan ortak bir analizden ortaya çıkan evrim Amazon İtalya Ve Dijital ve Sosyal Dinleme itibaren Zekâya Ve Connexiaİşbirliği ile Bay Dee hala. İlginç bir genel bakış sunan soruşturma Yeni Trendler sektörü yeniden şekillendiren, özellikle dikkat eder Mignon formatları-den kokteyl kutusu ve büyüyen fenomen Düşük veya null alkolik içerik (NOLO).

Mignon formatlarının patlaması: pratiklik ve çok yönlülük


En alakalı eğilimlerden biri, i için talebin büyümesiyle ilgilidir. Mignon formatlarıHem iyilik hem de hediyeler ve tatma araçları olarak kullanılır. “Mignon” terimi için Amazon ile ilgili aramalar%80 artarken, “Gin Mignon” için olanlar%50 artış kaydetti.

2024'ün dördüncü çeyreğinde% 19,6 düşüşe rağmen, bir önceki yıla göre, analiz bir Bu ürünlerin güçlü mevsimselliğiYıllık araştırmanın% 38'i yılın son üç ayında yoğunlaştı ve Aralık ayında önemli bir zirve (toplamın% 20'si). . Migly Mignon Liquurs Multipack Hediyeler için yaygın bir kullanım olduğunu bildiren en tıklanan ürünler arasındadır.

Kokteyl kutusu ve hazır -runk: evde premium deneyimler


Aynı zamanda, kokteyl kutusu O Hazır olmaya hazır ürünlerYurtiçi tüketim için artan eğilimle kolaylaştırılmıştır. Amazon'da önceden paketlenmiş kokteyller için araştırmalar, yıllık bazda% 12 artmıştır ve gibi ortaya çıkan anahtar kelimeler “Zarfta Kokteyl”.

Kokteyl kutusu, tatillerde satış zirvesi ve premium segmentin genişlemesi ile kendilerini ideal bir hediye çözümü olarak konumlandırıyor. En etkili markalar arasında Nio kokteylleri, Campari ve Beyaz Pençe, profesyonel barmenler tarafından küratörlük zarif paketler ve tarifler sunuyor. Bay Dee Still'in çevrimiçi dükkanında, kokteyl kutusu en iyi satan ürünlerin sıralamasına hakim, Campari'nin iki zirve anını kaydeden Negroni kutusu: Eylül ayında ve Noel döneminde Negroni haftasında.

Teknoloji ayrıca, Amazon'da araştırmalarda% 500 büyüme gören ve yüksek kaliteli ev deneyimlerine yönelik eğilimi güçlendiren Premium Fiyat Kokteyl Mikseri (300 Euro'dan fazla) ile bir kapsuel olan Bartesian gibi cihazlarla da devreye giriyor.

Cin ve Viski: Premium segment için fleksiyonlar ve yeni fırsatlar


. cinTarihsel olarak sektörün kahramanı, 2024'te% 11'lik bir düşüş kaydetti ve son çeyrekte araştırmada% 40 azalma oldu. Bununla birlikte, Roku gibi premium markalar, yılda% 45 ve Aralık ayında% 27 büyüyen bir geri dönüşü işaretliyor.

Segmentte viski% 7'lik toplam düşüş, mini formatlara olan talep artışı (+% 40) ve premium markalarla telafi edilir. Örneğin Macallan, yıllık bazda% +42 puan alırken, ortalama fiyat rakiplerden beş kat daha yüksekken, Glenfiddich varlığını iki katına çıkarır ( +% 100).

Şampanya ve Köpüklü Şarap: Mini Şişelerin Trendi


. köpüklü şarap sektörü Aralık ayında (% -18) daha belirgin bir düşüşle 2024'te% 7'lik bir esnek kaydetti. Bununla birlikte, Mignon formatı büyümeyi teyit eder: “Santero Mini” arayışları%275, “Mini Botiglia Prosecco” etkileyici bir%700 kaydediyor.

Dom Pérignon,%21'lik bir fleksiyona rağmen en çok aranan marka olmaya devam ederken, daha erişilebilir alternatiflere artan bir dikkat gösteren kristal (%-47) için daha belirgin bir düşüş gözleniyor.

Bitterler ve likörler: bir evrim sektörü


. kiraz segmenti Mini formatlara olan talep artışı (+% 180) ile hafif bir büyüme (+% 1.5 yoy) gösterir. Amari, ev tariflerine ve mutfak kullanımlarına artan bir ilgi göstererek, ikna ve İtalyan geleneğine güçlü bir ilişki kuruyor.

. likörler Yaz aylarında satış zirvesi ve Aralık ayında (% -9) hafif bir düşüşle yıllık bazda% 16'lık bir artışa işaret ediyorlar. . ROMBunun yerine,%1,6 kasılma görüyor ve yüksek markalara artan bir dikkat gösteriyor. Sektörler votka (+% 13) e tekila (+% 27 yoy) Absolut, Belvedere ve Tequila Azul gibi markaların yönlendirdiği bir artışı vurgulamaktadır.

Apperatif: Spritz ve Gin Tonic sahneye hükmediyor


Aperitif'in bir parçası olarak Spritz Çevrimiçi olarak en çok tartışılan kokteyl olmaya devam ediyor (sözlerin% 70'i) ve ardından Gin tonik (%23) ve Zenci (%4). Spritz ile ilgili aramalar büyüyor (+%5), yeni bir cihaz olan “Sprizzer” hızla popülerlik kazandı ve Haziran 2024'teki lansmanından bu yana Amazon'da 56.000 aramaya ulaştı.

Nolo içeceklerinin ve ayık partinin yükselişi


Geleneksel alkollü içeceklerin yanında, dikkat çekiyor Alternatif NoloMillennials ve Gen Z arasında yayılan ayık partilerin sağlığına ve fenomenine daha fazla duyarlılıktan kaynaklanan. “Alkolsüz” teması, 2024'ün sonunda yeni yol düzenlemeleri ile birlikte çevrimiçi tartışmaların zirvesini gördü. alkol tüketimini içecek olmadan teşvik ederler.

Çevrimiçi konuşmalar, i'ye artan bir ilgiyi yansıtıyor mocktailsAlkolün etkileri olmadan klasik kokteyllere benzer gustatory deneyimleri sunan alkolik olmayan içecekler. Bu fenomen, markaları, iyi olmaya en dikkat çekici tüketicilere olan talebi karşılamak için yeni ürün hatları geliştirmeye zorluyor.

. İtalya'daki Ruhlar Pazarı Bu nedenle, yeni formatların onaylanması ve alternatiflerin yükselişi ile derin bir dönüşüm aşamasından geçiyor. Mevsimsellik ve artan role-ticaret Tüketimin gelişmelerini engelleyecek markalara yeni fırsatlar sunan önemli bir rol oynarlar. Sektördeki şirketler, inovasyonun ve tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılama yeteneğinin gelecekteki başarı için kilit faktörler olacağı giderek daha dinamik bir pazara uyum sağlamak zorunda kalacaklar.