Muqe
New member
ROMA – “İtalya'da Stellantis için yeni bir başlangıç”. Hükümet ile otomotiv grubu arasındaki ilişkilerde ikinci aşamanın başlangıcını özetlemek Ticaret Bakanı ve Made in Italy, Adolfo Urso. Eşleşen aşama Tavares yazısı ile ve bu, Salı günü gibi erken bir tarihte Meloni yöneticisi ile 2021'de FCA ile PSA arasındaki evlilikten doğan şirket arasında bir anlaşmaya varılmasına yol açacak.
Dün sabah Atreju festivalindeUrso'nun yanında, Stellantis'in İtalya'daki İnsan Kaynakları başkanı Giuseppe Manca vardı. Tema? Arabayı yeniden çalıştırmanın İtalyan yolu. Yarından sonraki gün bakanlığa varış için hazırlık pasajı Jean-Philippeprendito, grubun Avrupa başkanı. Yeni planı masaya koymak, sendikalar ve Anfia ile bileşenlerin imzasını paylaşmak ve bir buçuk yıl süren inişli çıkışlı, sert yüzleşmelerden sonra anlaşmayı kapatmak ona kalacak.
Stellantis sendikaları, Learned ile yeni ortam: “İşten çıkarma yok. Artık AB'de tek ses”
kaydeden Diego Longhin
12 Aralık 2024
Yenilik sıkıntısı yaşanmayacak: farklı fabrikalar için yeni modeller, Mirafiori, Pomigliano d'Arco ve Cassino dahilPazarı karşılamak için hibrit versiyonların çoğaltılması ve Atessa'nın onayı Van üretiminde Avrupa'nın önde gelen fabrikası olarak faaliyet gösteriyoruz. Diyalog sezonunu başlatmak için yeterli olması gereken taahhütler. Urso, “Tavares artık orada değil, eski CEO gerçeği anlamadı” diyor Circus Maximus sahnesinden. Ve ekliyor: “Ülkemizdeki Stellantis fabrikalarında artık işbirlikçi bir ilişkiyle yeni bir başlangıç açıkça görülüyor. Amacımız, raydan çıkan ve uçurumun kenarında bulunan İtalyan otomobilini tekrar yola koyduğumuzu herkese göstermek.”
Bakan kararı hatırlattı Trasnova davası ve işten çıkarmaların geri çekilmesi: “Bu, Stellantis'in ilgili sektörlere karşı sosyal sorumluluk gösterdiği ilk seferdir”. Manca, önce Egemen ve Halk Demokrasisi koordinatörü Marco Rizzo'nun, bakandan 2021'de doğan otomotiv grubunu millileştirmesini isteyen provokasyonlarını kabul ediyor, sonra yeniden başlıyor: «Umuyoruz ki 17'sinde müjdeli haberler verilebilir diyen personel başkanının altını çiziyor, bunun üzerinde çalışıyoruz. Mimit ile bir buçuk yıllık çalışmamız sonucunda hedefimizi belirledik”, diye açıklıyor Manca. Sonra şunu ekliyor: «Orada olacak bazı yeni şeyleri bozmaktan kaçınırım, Bakanın yakın zamanda bildirdiği şeyden yola çıkıyorum. Bütün fabrikalara üretim görevleri verdik. Ne ekleyebiliriz? 17'sinde söyleyeceğiz. Umarız bunu kaldırmak zorunda kalmayız çünkü her zaman piyasanın nasıl gittiğini izlememiz gerekecek.”
Yaptırımlar
EPP, araba cezalarının ertelenmesini talep ediyor
kaydeden Diego Longhin
12 Aralık 2024
Urso, yeni ara CO2 limitleriyle bağlantılı cezalar konusunda Avrupa düzeyindeki mücadelede ısrar ediyor. 2025'te yürürlüğe girecek ve üretimi etkileyecek yaptırımlar, yanmalı motorlu otomobillerin oranını elektrikli otomobillerin lehine düşürecek. “Derhal müdahale etmemiz gerekiyor. Otomobil Avrupa'sının Caporetto'sunun yaklaşmakta olduğunu diğerlerinden önce anladıkile. Çünkü ideolojik bir vizyonumuz yok, ancak ekolojik geçişle nasıl yüzleşeceğimiz konusunda pragmatik ve sorumlu bir vizyonumuz var” diyor Brüksel'de konuşan bakan. Ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği Stellantis'in de üzerinde durduğu bir nokta Cumhuriyetgrubun içeriye dönmesi göz önüne alındığında aynı fikirde AceaAylardır CO2 seviyelerinin aşılmasına yönelik yaptırımlarla bağlantılı sistemin gözden geçirilmesini isteyen Avrupa'daki otomobil üreticileri kulübü. Ayrıca Atreju'da arabanın geleceği tartışılacak Confindustria'nın lideri Emanuele Orsini: «Tavares'in çıkışının hem Stellantis hem de Elkann'a ülkeyi sevdiklerini gösterme fırsatı verebileceğine inanıyorum. Çünkü istihdamı sürdürmek zorundayız ve Trasnova ile ilgili verilen sinyali beğendik.”
Dün sabah Atreju festivalindeUrso'nun yanında, Stellantis'in İtalya'daki İnsan Kaynakları başkanı Giuseppe Manca vardı. Tema? Arabayı yeniden çalıştırmanın İtalyan yolu. Yarından sonraki gün bakanlığa varış için hazırlık pasajı Jean-Philippeprendito, grubun Avrupa başkanı. Yeni planı masaya koymak, sendikalar ve Anfia ile bileşenlerin imzasını paylaşmak ve bir buçuk yıl süren inişli çıkışlı, sert yüzleşmelerden sonra anlaşmayı kapatmak ona kalacak.
Stellantis sendikaları, Learned ile yeni ortam: “İşten çıkarma yok. Artık AB'de tek ses”
kaydeden Diego Longhin
12 Aralık 2024

Yenilik sıkıntısı yaşanmayacak: farklı fabrikalar için yeni modeller, Mirafiori, Pomigliano d'Arco ve Cassino dahilPazarı karşılamak için hibrit versiyonların çoğaltılması ve Atessa'nın onayı Van üretiminde Avrupa'nın önde gelen fabrikası olarak faaliyet gösteriyoruz. Diyalog sezonunu başlatmak için yeterli olması gereken taahhütler. Urso, “Tavares artık orada değil, eski CEO gerçeği anlamadı” diyor Circus Maximus sahnesinden. Ve ekliyor: “Ülkemizdeki Stellantis fabrikalarında artık işbirlikçi bir ilişkiyle yeni bir başlangıç açıkça görülüyor. Amacımız, raydan çıkan ve uçurumun kenarında bulunan İtalyan otomobilini tekrar yola koyduğumuzu herkese göstermek.”
Bakan kararı hatırlattı Trasnova davası ve işten çıkarmaların geri çekilmesi: “Bu, Stellantis'in ilgili sektörlere karşı sosyal sorumluluk gösterdiği ilk seferdir”. Manca, önce Egemen ve Halk Demokrasisi koordinatörü Marco Rizzo'nun, bakandan 2021'de doğan otomotiv grubunu millileştirmesini isteyen provokasyonlarını kabul ediyor, sonra yeniden başlıyor: «Umuyoruz ki 17'sinde müjdeli haberler verilebilir diyen personel başkanının altını çiziyor, bunun üzerinde çalışıyoruz. Mimit ile bir buçuk yıllık çalışmamız sonucunda hedefimizi belirledik”, diye açıklıyor Manca. Sonra şunu ekliyor: «Orada olacak bazı yeni şeyleri bozmaktan kaçınırım, Bakanın yakın zamanda bildirdiği şeyden yola çıkıyorum. Bütün fabrikalara üretim görevleri verdik. Ne ekleyebiliriz? 17'sinde söyleyeceğiz. Umarız bunu kaldırmak zorunda kalmayız çünkü her zaman piyasanın nasıl gittiğini izlememiz gerekecek.”
Yaptırımlar
EPP, araba cezalarının ertelenmesini talep ediyor
kaydeden Diego Longhin
12 Aralık 2024


Urso, yeni ara CO2 limitleriyle bağlantılı cezalar konusunda Avrupa düzeyindeki mücadelede ısrar ediyor. 2025'te yürürlüğe girecek ve üretimi etkileyecek yaptırımlar, yanmalı motorlu otomobillerin oranını elektrikli otomobillerin lehine düşürecek. “Derhal müdahale etmemiz gerekiyor. Otomobil Avrupa'sının Caporetto'sunun yaklaşmakta olduğunu diğerlerinden önce anladıkile. Çünkü ideolojik bir vizyonumuz yok, ancak ekolojik geçişle nasıl yüzleşeceğimiz konusunda pragmatik ve sorumlu bir vizyonumuz var” diyor Brüksel'de konuşan bakan. Ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği Stellantis'in de üzerinde durduğu bir nokta Cumhuriyetgrubun içeriye dönmesi göz önüne alındığında aynı fikirde AceaAylardır CO2 seviyelerinin aşılmasına yönelik yaptırımlarla bağlantılı sistemin gözden geçirilmesini isteyen Avrupa'daki otomobil üreticileri kulübü. Ayrıca Atreju'da arabanın geleceği tartışılacak Confindustria'nın lideri Emanuele Orsini: «Tavares'in çıkışının hem Stellantis hem de Elkann'a ülkeyi sevdiklerini gösterme fırsatı verebileceğine inanıyorum. Çünkü istihdamı sürdürmek zorundayız ve Trasnova ile ilgili verilen sinyali beğendik.”