Muqe
New member
Milano Geri gelen Amerika Birleşik Devletleri'nde, çeşitlilik ve içerme politikalarından devlet okulu için fonlara kadar değişen önlemleri silmek, geçmişe geri dönen başka bir unsur var: Walmart'ın İntikamı. Ülke çapında yayılan geleneksel mağaza zinciri ve Deep America'nın kendisinin bir sembolü Amazon bükülmüş iplik veriyor. Ve bunu Jeff Bezos'un devine, topraklarında, e-ticaretinkine meydan okuyarak yapıyor.
Temanın Wall Street JournalWalmart marka mağazalarının yaygın varlığının – Amerika Birleşik Devletleri'nde yaklaşık 4.700 mağaza – büyük dağıtım grubunun, özellikle et, balık, yumurta, süt ürünleri, taze meyve ve sebzeler gibi taze yiyecekler açısından çevrimiçi olarak yapılan siparişlerin teslimatlarını nasıl yapmasına izin verdiğini anlatmak.
Geçen yıl, gazeteyi açıklıyor, Walmart, sipariş edildiklerinde aynı gün 5 milyardan fazla tepe teslim etti. Özellikle, Walmart'ın çeşitliliğindeki 120 bin ürün, bir gün içinde Amerikan nüfusunun% 93'üne verilebilir. Tabii ki, Amazon Amerika Birleşik Devletleri'ndeki çevrimiçi satışların% 41'ini kontrol etmeye devam ederken, Walmart toplamın yaklaşık% 9'unda duruyor.
Ancak, büyük süpermarket zinciri için Amerika Birleşik Devletleri'ndeki satışların yaklaşık yarısına ağırlık veren taze gıda sektörü – Amazon'un çok fazla başarılı olmaksızın kendini kurmak için birkaç kez denediği. Bu sektördeki bir Walmart ilerlemesi, müşterileri süpermarketlerdeki diğer ürünler için daha fazla teslimat hizmetinden yararlanmaya itebilir.
Walmart'ın çevrimiçi satışlarındaki artışa temel bir katkı, gazeteye tekrar, Spark olarak adlandırılan yeni bir lojistik sisteminden – parsellerin taşınmasının bir tür uber – geldiğini söylüyor. Binlerce ara sıra “binicinin” çalışmasını kullanan ve açıkça bir araba sağlayan bu sistemin algoritmaları, artık bir siparişin geldiği adresin posta koduna dayanmaktadır, ancak bölgenin demografik verilerinden yerel trafik istatistiklerine kadar bir dizi daha ayrıntılı veriye dayanmaktadır. Bu, teslimat sürecini daha verimli hale getirir.
Dahası, geçen yıla kadar Ocak ayından bugüne kadar, Walmart'ın intikamı da yatırımcıları cezbetti: unvan yaklaşık%80'lik on dört ayda arttı, Amazon ise yaklaşık%30 oranında yükseldi. Bunu söyledikten sonra, Bezos'un yaratığı neredeyse eşsiz bir dev olmaya devam ediyor: Bu dönemin yükselişinden sonra bile, Walmart 750 milyar dolardan daha az, Amazon ise 2.100 milyar civarında.
Temanın Wall Street JournalWalmart marka mağazalarının yaygın varlığının – Amerika Birleşik Devletleri'nde yaklaşık 4.700 mağaza – büyük dağıtım grubunun, özellikle et, balık, yumurta, süt ürünleri, taze meyve ve sebzeler gibi taze yiyecekler açısından çevrimiçi olarak yapılan siparişlerin teslimatlarını nasıl yapmasına izin verdiğini anlatmak.
Geçen yıl, gazeteyi açıklıyor, Walmart, sipariş edildiklerinde aynı gün 5 milyardan fazla tepe teslim etti. Özellikle, Walmart'ın çeşitliliğindeki 120 bin ürün, bir gün içinde Amerikan nüfusunun% 93'üne verilebilir. Tabii ki, Amazon Amerika Birleşik Devletleri'ndeki çevrimiçi satışların% 41'ini kontrol etmeye devam ederken, Walmart toplamın yaklaşık% 9'unda duruyor.
Ancak, büyük süpermarket zinciri için Amerika Birleşik Devletleri'ndeki satışların yaklaşık yarısına ağırlık veren taze gıda sektörü – Amazon'un çok fazla başarılı olmaksızın kendini kurmak için birkaç kez denediği. Bu sektördeki bir Walmart ilerlemesi, müşterileri süpermarketlerdeki diğer ürünler için daha fazla teslimat hizmetinden yararlanmaya itebilir.
Walmart'ın çevrimiçi satışlarındaki artışa temel bir katkı, gazeteye tekrar, Spark olarak adlandırılan yeni bir lojistik sisteminden – parsellerin taşınmasının bir tür uber – geldiğini söylüyor. Binlerce ara sıra “binicinin” çalışmasını kullanan ve açıkça bir araba sağlayan bu sistemin algoritmaları, artık bir siparişin geldiği adresin posta koduna dayanmaktadır, ancak bölgenin demografik verilerinden yerel trafik istatistiklerine kadar bir dizi daha ayrıntılı veriye dayanmaktadır. Bu, teslimat sürecini daha verimli hale getirir.
Dahası, geçen yıla kadar Ocak ayından bugüne kadar, Walmart'ın intikamı da yatırımcıları cezbetti: unvan yaklaşık%80'lik on dört ayda arttı, Amazon ise yaklaşık%30 oranında yükseldi. Bunu söyledikten sonra, Bezos'un yaratığı neredeyse eşsiz bir dev olmaya devam ediyor: Bu dönemin yükselişinden sonra bile, Walmart 750 milyar dolardan daha az, Amazon ise 2.100 milyar civarında.