2022’de Prada için rekor sonuçlar: gelirler 4 milyarı aştı

Muqe

New member
MİLANO – Prada, 2022’yi olağanüstü sonuçlarla, tahminleri aşan ve böylece Kasım 2021 iş planında açıklanan orta vadeli hedefleri sadece bir yıl içinde aşan bir şekilde kapatıyor.

Grup Patrizio Bertelli’nin başkanlığındaCEO’luk görevinden yeni istifa eden Andrea Guerra’yaaslında kayıtlı rgelirler %21 artışla 4,2 milyara, perakende kanalındaki satışlar %24’e varan artışla 3,7 milyara ulaştı.

Kendi mağazalarında cirodaki bu artışla birlikte, marj operasyonel yüksekliğe sıçradı 3,3 milyar ve cironun %78,8’ine eşit. için aynı konuşma Faaliyet gelirleri, %69 artarak 845 milyona veya gelirlerin %29,1’ine yükseldi ve bu nedenle 2021’de satışların %18 ila %20’si arasında bir FVÖK marjı için öngörülen hedefin üzerinde. L’Net gelir %58 büyüyerek 465 adede ulaştı ve cironun %11’ine denk geldi.

Pandemi nedeniyle uzun süreli kapanışların satışları cezalandırdığı Asya (%-2) dışında, Prada dünya çapında çift haneli büyüdü (lAvrupa %63 arttı), marka ile miu miu aynı zamanda büyük eleştirilerle bir araya gelen “yılın markası” Liste çizelgesinde.

Orada Finansal pozisyon net bu nedenle pozitiftir 535 milyon: Bu likidite ile güçlenen ve sürdürülebilirliğe yapılacak büyük yatırımların farkında olan Prada, bir tanesini ayırmaya karar verdi. 2022 için 0,11 euro kupon her eylem için.

“İçin 2023, pazar ortalamasının üzerinde sağlam bir büyüme bekliyoruz – CEO Guerra yorumladı – Çin bir kez daha büyümenin motoru haline geldi; ancak, sürekli değişen küresel ortam göz önüne alındığında, uyanık kalmalı ve maliyetlere ve sermaye tahsisine disiplinli bir yaklaşım sürdürmeliyiz.”







konular