Muqe
New member
. Japonya Dünya çapında altıncı hedef pazar İtalya'da yapılan kırmızı koruyucularve ikincisi AmerikaSadece ekstra Avrupa ülkelerini düşünürsek. 2024'te Japon ülkesine yapılan ihracat, toplam 135 milyon avro için, küresel ihracatın yaklaşık% 4,5'i (3 milyar avro) yaklaşık 135 milyon avro için belirleyici bir artış kaydetti (bir önceki yıla göre+% 12.5). İhracatın değeri, toplam 293 milyon avro için% 18,5 net bir şekilde Asya pazarında büyüyor (Toplam ihracatın% 9.7'si). Hacimler açısından da pozitif işaret: 2024'te yaklaşık 110 bin ton kırmızı koruma (2023'e kıyasla+% 12.5), tüm Asya göz önüne alındığında Japonya'da Japonya'da Japonya'ya ihraç edildi.
Tarafından yayınlanan veriler ANICAV, Bitkisel Gıda Koruyucu Ulusal Sanayi Birliğibu günlerde son baskısında katılan FoodexTokyo'da 11-14 Mart tarihleri arasında planlanan Japonya'nın en önemli Agri -gıda sergisi, dünyanın yaklaşık 90 ülke ve bölgesinden 80 binden fazla ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.
“Japonya, domatesimizin ihracatı için, özellikle soyulmuş, nitelikleri ve özgünlüğü için takdir edilen ana çıkış pazarlarından biri olarak doğrulandı” diyor. Giovanni de Angelis, Anicav Genel Müdürü. “Performans çok olumlu eğilimler kaydediyor ve sonuç olarak Japon pazarı şirketlerimiz için daha da fazla stratejik alaka kazanıyor. Yaşadığımız gibi zor bir tarihte, jeopolitik gerilimlerle üretilen bilinmeyenlerle dolu, ürünlerimizin özelliklerini artırma yeteneği birincil öneme sahiptir “.
Tarafından yayınlanan veriler ANICAV, Bitkisel Gıda Koruyucu Ulusal Sanayi Birliğibu günlerde son baskısında katılan FoodexTokyo'da 11-14 Mart tarihleri arasında planlanan Japonya'nın en önemli Agri -gıda sergisi, dünyanın yaklaşık 90 ülke ve bölgesinden 80 binden fazla ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.
“Japonya, domatesimizin ihracatı için, özellikle soyulmuş, nitelikleri ve özgünlüğü için takdir edilen ana çıkış pazarlarından biri olarak doğrulandı” diyor. Giovanni de Angelis, Anicav Genel Müdürü. “Performans çok olumlu eğilimler kaydediyor ve sonuç olarak Japon pazarı şirketlerimiz için daha da fazla stratejik alaka kazanıyor. Yaşadığımız gibi zor bir tarihte, jeopolitik gerilimlerle üretilen bilinmeyenlerle dolu, ürünlerimizin özelliklerini artırma yeteneği birincil öneme sahiptir “.