Muqe
New member
Üretim krizi tarafından üretilen enflasyonist itmeyi dönüştürmekİtalyan petrolü Bir keresinde piyasada yukarı doğru yeniden konumlandırma. Bu, ortaya çıkan İtalya'da yapılan zeytin tedarik zinciri için “iyi amaç” Sol2expo Konferans sırasında “İtalya ve Avrupa'daki Zeytinyağı Pazarı: Gerçeklik ve Beklentiler”. Analizine göreSol2expo-nomisma gözlemevi GDO'da, ulusal ve küresel düzeyde teklif kıtlığından kaynaklanan ortalama fiyatların ortalama büyümesi, 2024'te 2022'nin% 47'sinden% 20'den% 20'ye düşmüştür (Topluluk Sızma Zeytinyağı arasındaki fark (en iyi 102) ve “% 100 italyan” hacim payı ile en iyi hacim payı ile temsil etmeye devam etmektedir. Bu fiyat yaklaşımı bunu yaptı İtalyan zeytinleri tarafından elde edilen ürün tüketiciye daha çekici “ortalama raf fiyatı haklı olarak daha yüksek.
İçin Denis Pantini, Agri -Nomisma'nın Yiyecek Müdürü: “Bu dönemde piyasa için çok canlı, İtalyan tüketicinin, ekstra bakire zeytinyağının gerçek değeri hakkında daha fazla farkındalık kazanması ve onu, Mutfakta kullanılmak üzere basit bir çınlama veya içerik olarak, bir prens gıdası (sermaye A ile sağlıklı ve organoleptik özellikleri olarak kabul ettiği) olarak tanımasına yol açmasıdır.
Önünde Modern Dağıtım (Nielseniq tabanında), ulusal sınırlar içindeki zeytinyağının ana satış kanalı olan son üç yıl, enflasyonun birleşik etkileri ve ekstra bakire zeytinyağının hacim satışlarında (2022 ve 2024 arasında)% 6'lık değerde% 6'lık bir azalmaya yol açan olağanüstü hafif bir üretim ile işaretlenmiştir.
Dış pazara gelince, bugün Evo'nun İtalya'dan ihracatı toplam 160 ülkeye ulaşıyorAncak, yurtdışında satışların değerinin% 65'i SOL2EXPO-NOMISMA Gözlemevi-en iyi 5 pazarda yapılır ve Amerika Birleşik Devletleri % 32'nin üstünde – uzaktan – Almanya (%15.5), Fransa (%7.9), Kanada (%4.7) e Japonya (%5.3). Ancak, dinamizm. Ocak ve Kasım 2024 arasında, İtalya'da yapılan zeytinyağı ortalama performansın üzerinde kaydedilen zeytinyağı Almanya (% 42'lik ithalat artışına karşı üç renkli büyümenin+% 58) Güney Kore ( +% 141'e karşı +% 86), Avustralya (% 192'ye karşı% 106) e Meksika (% 99'a karşı% 82). Özellikle Zeytin Sızma Olanı Zeytin, Güney Kore ve Almanya'daki hacim cephesinde de ilginç bir büyüme kaydetti, burada miktarlar 2023 rakamlarında% 82 ve% 19,4 arttı ve Seul'e doğru% 152.6 ve Berlin'e doğru% 68 arttı.
20 yıl içinde dünya zeytinyağı tüketimi “küçük adımlarla” büyüdü (2.7 ila 3 milyon ton arasında), ağırlıklarının% 28'den% 57'ye yükseldiğini gören AB dışı ülkelerde en alakalı büyüme oranlarını gösteriyor. İtalya, İspanya ve Yunanistan'da azalırken “geleneksel” üreticiler değil piyasalarda tüketim arttı. En iyi tüketici pazarları arasında talep arttı Amerika Birleşik Devletleri (2014 ve 2024 arasında+% 35) Brezilya (+%42) ve Fransa (+%6) ve eğer Avrupa Ve Kuzey Amerika Ana ithalat alanları doğrulandı, çok ilginç büyüme sinyalleri var Güney Amerika Ve Asya2013 ve 2023 arasında çift ithalat rakamlarındaki artışlarla Şili Ve Peru (+%15), Kolombiya (+%13), Güney Kore (+%12) E Endonezya (+%11).
İçin Denis Pantini, Agri -Nomisma'nın Yiyecek Müdürü: “Bu dönemde piyasa için çok canlı, İtalyan tüketicinin, ekstra bakire zeytinyağının gerçek değeri hakkında daha fazla farkındalık kazanması ve onu, Mutfakta kullanılmak üzere basit bir çınlama veya içerik olarak, bir prens gıdası (sermaye A ile sağlıklı ve organoleptik özellikleri olarak kabul ettiği) olarak tanımasına yol açmasıdır.
Önünde Modern Dağıtım (Nielseniq tabanında), ulusal sınırlar içindeki zeytinyağının ana satış kanalı olan son üç yıl, enflasyonun birleşik etkileri ve ekstra bakire zeytinyağının hacim satışlarında (2022 ve 2024 arasında)% 6'lık değerde% 6'lık bir azalmaya yol açan olağanüstü hafif bir üretim ile işaretlenmiştir.
Dış pazara gelince, bugün Evo'nun İtalya'dan ihracatı toplam 160 ülkeye ulaşıyorAncak, yurtdışında satışların değerinin% 65'i SOL2EXPO-NOMISMA Gözlemevi-en iyi 5 pazarda yapılır ve Amerika Birleşik Devletleri % 32'nin üstünde – uzaktan – Almanya (%15.5), Fransa (%7.9), Kanada (%4.7) e Japonya (%5.3). Ancak, dinamizm. Ocak ve Kasım 2024 arasında, İtalya'da yapılan zeytinyağı ortalama performansın üzerinde kaydedilen zeytinyağı Almanya (% 42'lik ithalat artışına karşı üç renkli büyümenin+% 58) Güney Kore ( +% 141'e karşı +% 86), Avustralya (% 192'ye karşı% 106) e Meksika (% 99'a karşı% 82). Özellikle Zeytin Sızma Olanı Zeytin, Güney Kore ve Almanya'daki hacim cephesinde de ilginç bir büyüme kaydetti, burada miktarlar 2023 rakamlarında% 82 ve% 19,4 arttı ve Seul'e doğru% 152.6 ve Berlin'e doğru% 68 arttı.
20 yıl içinde dünya zeytinyağı tüketimi “küçük adımlarla” büyüdü (2.7 ila 3 milyon ton arasında), ağırlıklarının% 28'den% 57'ye yükseldiğini gören AB dışı ülkelerde en alakalı büyüme oranlarını gösteriyor. İtalya, İspanya ve Yunanistan'da azalırken “geleneksel” üreticiler değil piyasalarda tüketim arttı. En iyi tüketici pazarları arasında talep arttı Amerika Birleşik Devletleri (2014 ve 2024 arasında+% 35) Brezilya (+%42) ve Fransa (+%6) ve eğer Avrupa Ve Kuzey Amerika Ana ithalat alanları doğrulandı, çok ilginç büyüme sinyalleri var Güney Amerika Ve Asya2013 ve 2023 arasında çift ithalat rakamlarındaki artışlarla Şili Ve Peru (+%15), Kolombiya (+%13), Güney Kore (+%12) E Endonezya (+%11).