Muqe
New member
Şarap yetiştirme gerçeği Prosit Grubu pazarı da kapsamak amacıyla yeni bir prestijli markanın lansmanını duyurdu.sıralamanın en üstünde. Etkinlik sırasında duyuru yapıldı “Prosit Grubu Gherardesca koleksiyonunu sunuyor” 15 Mayıs 2024'te düzenlenen Castagneto Carducci Kalesi (Livorno) sahibi olduğu Gaddo della Gherardesca.
Yeni marka, şarap grubu ve ailesinin ortak vizyonundan doğdu. Castagneto Carduccişahsında Gaddo della Gherardesca'yı sayın.
Koleksiyon hikayeyi anlatabilecek şaraplardan oluşuyor Toskana farklı bakış açılarından ve bölgelerden, aile üyelerini hatırlatan isimlerle: “Gaddo della Gherardesca” (Bolgheri Rosso Belgesi 2022) e “Gherardesca'lı Sibyl” (Toscana Rosé Igt 2023) ve ayrıca “Görünümler – della Gherardesca” (Vermentino Toscana Igt 2023) ve diğerleri “Della Gherardesca” (Brunello di Montalcino Belgesi 2019). Bu şaraplar şarap uzmanları ve şarap üreticilerinden oluşan bir ekip tarafından geliştirildi. Prosit GrubuBireysel mezheplerin tipik özelliklerini korumak ve geliştirmek amacıyla ancak tek bir amaç ile yenilikçi tarz.
Prosit bağlı kuruluşu aracılığıyla Toskana'da faaliyet göstermektedir Montalcino şaraphanesiMayıs 2022'de şu tutarın üzerinde bir değere satın alındı: 12 milyon euro.
Gherardesca ailesiyle dünya çapında özel bir üretim ve dağıtım lisansı sözleşmesine dayanan ortaklık, Gherardesca'nın konumunu sağlamlaştırmayı amaçlıyor. Prosit Grubu bağların tarımsal yönetiminden pazarlama planlamasına kadar yenilikçi bir pazar oyuncusu olarak talepkar ve bilinçli tüketicilerin beklentilerini tahmin ediyoruz.
Yeni markaya yapılan yatırım, grubun şarap imalathanelerine özgü güçlü bölgesel kimliği koruyan iş modeli sayesinde sektörün geleceğine olan güvenin bir beyanıdır. “Bu, prestijli bir alanda yeni şarap üretimine odaklanan ve büyük değere sahip ürünler sunabilen bir ortaklık. İş modelimiz, tarihi bir ailenin geleneği ve vizyonuyla mükemmel uyum sağlıyor, ayrıca Kont Gaddo'nun her zaman ileriye bakan tutumu sayesinde” dedi. Sergio Dagnino, Prosit Group'un CEO'su ve kurucusu.
“Uzmanlığı ve stratejik vizyonu nedeniyle ve yıllar boyunca ailemi kahraman olarak gören Bolgheri ve Toskana bölgesini en iyi şekilde temsil edebilecek benzersiz, prestijli şarapların üretimine aktif olarak katılmak için Prosit Group'u seçtim. Prosit ve Dagnino'nun vizyonuyla yenilenme olasılığı somutlaşıyor ve ailemin şarapla her zaman sahip olduğu bağ göz önüne alındığında, sonunda bana önemli bir koleksiyona ismimizi koyma olanağını veriyor”, dedi. Kont Gaddo della Gherardesca.
Prosit Grubu
2018 yılında kurulan Prosit Grubu tekil mahzenlerin benzersizliğini artırarak tanınabilir ve bölgesel markalar geliştirmeyi amaçlamaktadır.Premium konumlandırmaya sahip Wine-Country teklifi.
Şirket, bazı tipik İtalyan şarap imalathanelerinin bir araya getirilmesine güç veriyor. Veneto, Abruzzo, Toskana, Puglia Ve Lombardiya giderek daha rekabetçi hale gelen uluslararası bağlamla daha iyi yüzleşmek.
Şu anda portföyde beş şarap imalathanesi bulunmaktadır: Montalcino şaraphanesi (Toskana), Torrevento (Puglia'da), Nestor Bosco (Abruzzo), Collalbrigo mülkü (Veneto), tarihi markanın yanı sıra Casa Vinicola Caldirola'dan La Cacciatora (Lombardiya).
Yeni marka, şarap grubu ve ailesinin ortak vizyonundan doğdu. Castagneto Carduccişahsında Gaddo della Gherardesca'yı sayın.
Koleksiyon hikayeyi anlatabilecek şaraplardan oluşuyor Toskana farklı bakış açılarından ve bölgelerden, aile üyelerini hatırlatan isimlerle: “Gaddo della Gherardesca” (Bolgheri Rosso Belgesi 2022) e “Gherardesca'lı Sibyl” (Toscana Rosé Igt 2023) ve ayrıca “Görünümler – della Gherardesca” (Vermentino Toscana Igt 2023) ve diğerleri “Della Gherardesca” (Brunello di Montalcino Belgesi 2019). Bu şaraplar şarap uzmanları ve şarap üreticilerinden oluşan bir ekip tarafından geliştirildi. Prosit GrubuBireysel mezheplerin tipik özelliklerini korumak ve geliştirmek amacıyla ancak tek bir amaç ile yenilikçi tarz.
Prosit bağlı kuruluşu aracılığıyla Toskana'da faaliyet göstermektedir Montalcino şaraphanesiMayıs 2022'de şu tutarın üzerinde bir değere satın alındı: 12 milyon euro.
Gherardesca ailesiyle dünya çapında özel bir üretim ve dağıtım lisansı sözleşmesine dayanan ortaklık, Gherardesca'nın konumunu sağlamlaştırmayı amaçlıyor. Prosit Grubu bağların tarımsal yönetiminden pazarlama planlamasına kadar yenilikçi bir pazar oyuncusu olarak talepkar ve bilinçli tüketicilerin beklentilerini tahmin ediyoruz.
Yeni markaya yapılan yatırım, grubun şarap imalathanelerine özgü güçlü bölgesel kimliği koruyan iş modeli sayesinde sektörün geleceğine olan güvenin bir beyanıdır. “Bu, prestijli bir alanda yeni şarap üretimine odaklanan ve büyük değere sahip ürünler sunabilen bir ortaklık. İş modelimiz, tarihi bir ailenin geleneği ve vizyonuyla mükemmel uyum sağlıyor, ayrıca Kont Gaddo'nun her zaman ileriye bakan tutumu sayesinde” dedi. Sergio Dagnino, Prosit Group'un CEO'su ve kurucusu.
“Uzmanlığı ve stratejik vizyonu nedeniyle ve yıllar boyunca ailemi kahraman olarak gören Bolgheri ve Toskana bölgesini en iyi şekilde temsil edebilecek benzersiz, prestijli şarapların üretimine aktif olarak katılmak için Prosit Group'u seçtim. Prosit ve Dagnino'nun vizyonuyla yenilenme olasılığı somutlaşıyor ve ailemin şarapla her zaman sahip olduğu bağ göz önüne alındığında, sonunda bana önemli bir koleksiyona ismimizi koyma olanağını veriyor”, dedi. Kont Gaddo della Gherardesca.
Prosit Grubu
2018 yılında kurulan Prosit Grubu tekil mahzenlerin benzersizliğini artırarak tanınabilir ve bölgesel markalar geliştirmeyi amaçlamaktadır.Premium konumlandırmaya sahip Wine-Country teklifi.
Şirket, bazı tipik İtalyan şarap imalathanelerinin bir araya getirilmesine güç veriyor. Veneto, Abruzzo, Toskana, Puglia Ve Lombardiya giderek daha rekabetçi hale gelen uluslararası bağlamla daha iyi yüzleşmek.
Şu anda portföyde beş şarap imalathanesi bulunmaktadır: Montalcino şaraphanesi (Toskana), Torrevento (Puglia'da), Nestor Bosco (Abruzzo), Collalbrigo mülkü (Veneto), tarihi markanın yanı sıra Casa Vinicola Caldirola'dan La Cacciatora (Lombardiya).