Muqe
New member
İtalyanlar giderek arıyor Refah ile ilgili deneyimler– Gastronomi kültürüne ve Canlı Etkinlikler. Tutkuları tarafından yönlendirilmesine izin vererek seyahat planlamaları tesadüf değildir. Bu, tarafından yapılan bir soruşturma ile vurgulanır BWA DOXA Adına American ExpressTüketicilerin ihtiyaçlarını vurgulamak için. Sadece% 36'sı tatilleri amaçlayarak planlıyor Kendinizi rahatlama ve yenilenmeye adayınSPA ve Spa Merkezleri gibi sağlıklı yaşam teklifleri ile destinasyonları tercih etmek. Aslında, neredeyse% 60'ı seyahatlerinde termal ziyaretler içerirken,% 43'ü günlük stresden uzaklaşmak için seyahat ettiklerini söylüyor. Tutku gastronomi Yerel mutfak teklifine dayanarak varış noktalarını seçen görüşmecilerin% 23'ü için seyahat etmenin ikinci bir nedeni olarak ortaya çıkıyor. İçinde İtalyaGibi Bölgeler Toskana– Campania Ve Emilia-Romagna Özellikle takdir ediliyorlar, yurtdışında öne çıkıyorlar İspanya Ve Fransa gastronomik gelenekleri için. Daha az alakalı olmayan Müzikal ve kültürel etkinlikler: İtalyanların% 73'ü yılda en az bir konsere katılıyor ve yarısından fazlası canlı şovlara katılmak için başka bir şehre taşınmaya istekli. 18-34 yaş arasındaki gençler arasında% 13'ü festivaller ve müzik konserleri vesilesiyle geziler düzenliyor.
Bir resim, bir tane yansıtan Yolculuğu anlama yolunda dönüşüm Bu artık sadece coğrafi hareket değil, İtalyanların yaşam tarzını zenginleştirebilen ve kalıcı anılar yaratabilen otantik ve ilgi çekici deneyimler arayışı. Canlı Spor da önemli bir rol oynar: yarısından fazlası, genel atmosfer ve halkla paylaşılan deneyim tarafından her şeyden önce çekilen en azından bir spor etkinliğine yardımcı olur. Alışveriş turizmi, görüşmecilerin% 30'unun özel veya kaliteli ürünler satın almak amacıyla seyahat eden ve genellikle ülkenizde bulunamayan benzersiz parçalar veya markalar arayan alaka düzeyini doğrulamaktadır.
Buradan American Express, sahiplerinin tutkuları ve tercihleri ile uyumlu olmak üzere tasarlanmış Platinum Paper'ın yenilenmiş avantajlarını duyurarak “premium” kavramını yeniden tanımlamaya karar verdi. Bu, seyahat, catering, kuyu, kültür ve eğlence deneyimlerine adanmış erişim sunar. “Yenilenmiş avantajların tanıtılmasıyla, yeni nesil bir kart sahiplerinin isteklerini karşılamak için platin deneyimini artırıyoruz, diğer şeylerin yanı sıra perakende, restoranlar, seyahat ve diğer birçok alanda özel deneyimler sunuyoruz” dedi. Tabitha Lens, American Express İtalya'nın Başkan Yardımcısı Ürün ve Pazarlama. “Platinum kağıdı ile sahiplerimizin tutkularını tam olarak deneyimlemelerine ve kalıcı anılar yaratmalarına yardımcı olmak istiyoruz”.
Bir resim, bir tane yansıtan Yolculuğu anlama yolunda dönüşüm Bu artık sadece coğrafi hareket değil, İtalyanların yaşam tarzını zenginleştirebilen ve kalıcı anılar yaratabilen otantik ve ilgi çekici deneyimler arayışı. Canlı Spor da önemli bir rol oynar: yarısından fazlası, genel atmosfer ve halkla paylaşılan deneyim tarafından her şeyden önce çekilen en azından bir spor etkinliğine yardımcı olur. Alışveriş turizmi, görüşmecilerin% 30'unun özel veya kaliteli ürünler satın almak amacıyla seyahat eden ve genellikle ülkenizde bulunamayan benzersiz parçalar veya markalar arayan alaka düzeyini doğrulamaktadır.
Buradan American Express, sahiplerinin tutkuları ve tercihleri ile uyumlu olmak üzere tasarlanmış Platinum Paper'ın yenilenmiş avantajlarını duyurarak “premium” kavramını yeniden tanımlamaya karar verdi. Bu, seyahat, catering, kuyu, kültür ve eğlence deneyimlerine adanmış erişim sunar. “Yenilenmiş avantajların tanıtılmasıyla, yeni nesil bir kart sahiplerinin isteklerini karşılamak için platin deneyimini artırıyoruz, diğer şeylerin yanı sıra perakende, restoranlar, seyahat ve diğer birçok alanda özel deneyimler sunuyoruz” dedi. Tabitha Lens, American Express İtalya'nın Başkan Yardımcısı Ürün ve Pazarlama. “Platinum kağıdı ile sahiplerimizin tutkularını tam olarak deneyimlemelerine ve kalıcı anılar yaratmalarına yardımcı olmak istiyoruz”.