Seyahat: İlk ulusal turistik destinasyon yarışması “İtalya Masterplace” New York'ta sunuldu

Muqe

New member
” denirİtalya Masterplace” ve bu ilk Turistik destinasyonların değerlendirilmesine ilişkin ulusal rekabet formatı. Oraya atmak için seyahat teknolojisi Hedef İtalyahangisinde faaliyet gösteriyor lüks segmentte deneyimsel gelen turizm. Bu, İtalya için stratejik bir projedir. bir bölgenin gelecekteki turistik gelişimiolanağı sunduğu için mi? Henüz değilse başlangıç aşamasındaki ve/veya olgunlaşma aşamasındaki hedeflere nasıl ulaşacaksınız? potansiyellerini geliştirmeleri biliniyor mu? ifade edilmemiş. Bir yöntem mi? toplum için büyüme? oluşturma yeteneğine sahip uzun vadede istihdamı teşvik etmek, aynı zamanda bölge ve yönetim organları için uluslararası görünürlük fırsatı, ayrıca? Özellikle tarihi merkezlere atıfta bulunarak, yerel emlak mirasının değerlendirilmesi.

Peki bir fırsat mı? yerel halkın yeni kültürlere ve yeterlilik ve sosyallik düzeyini artıran yeni mesleki becerilere açıklık yolunu izlemesi. “İtalya MasterPlace ve? bir fırsat? Destinasyonlar arasında karlı rekabet yoluyla dünyanın en çok ziyaret edilen yerlerinden birinde yeni turistik destinasyonlar yaratmak, ölçeklendirmek ve tanıtmak Massimiliano Cossu, Destination Italia Corporation'ın CEO'su – Bu, Yerel Uzmanlarımızın temel desteğiyle bölgelerden başlayan, tematik ve mesleki rehberlerin belirlenmesiyle başlayan ve daha sonra faaliyete dönüştürülen bir süreç midir? çıktısı olarak kullanılabilir ve pazarlanabilir ürünlerin yaratılmasını sağlayan dijitalleşme. İş gelecek mi? New York gibi uluslararası bir vitrinde lansman yoluyla Destination Italia'nın dağıtım kanallarına doğrudan erişim sağlanarak tamamlandı ve geliştirildi”.

formatı İtalya MasterPlace gerçekleşir New York ve tahmin ediyor 10 lokasyona adanmış 5 etkinlik mi? seçilmiş İtalyanlar Destination Italia'dan yerel uzmanların desteğiyle. Herkes öyle mi olacak? Gerçekte seçilen 50 “en iyi delegeden” oluşan bir izleyici kitlesine kendilerini sunacak iki destinasyonu mu hedefliyorsunuz? New Yorker, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki büyük şirketlerin tur operatörleri, kanaat önderleri, gazeteciler, mali, kurumsal ve üst düzey yönetim figürleri arasında yer alıyor.

Son aşama, içinde bulunulan zorluktur. 3 finalist destinasyon En çok tercihi alanlar yarışıyor İtalya MasterPlace ödülü, ne gelecek? atanan 12 Aralık başkanlığında 5 kişiden oluşan bir jüri tarafından Destination Italia'nın başkanı Dina Ravera.

“Bu, bu tür bir işin uzun vadede ciro ve potansiyel istihdam yaratacak şekilde düzenlendiği çok az sayıdaki durumdan biridir. Bu nedenle başlı başına bir amaç olan akademik kalıplardan uzaklaşıyoruz. İtalya MasterPlace ağın büyümesini daha da güçlendirir Hedef Yerel Uzmanşu anda İtalya'nın 13 bölgesinde mevcut ve neredeyse tamamlanmış olan Sermaye Artırımı eylemleriyle desteklenen İş modelinin geliştirilmesine paralel olarak dijital platformumuzu deneyimsel içerikle zenginleştiriyor” diye bitiriyor Cossu.