TikTok fiyatlı abonelik modelini test ediyor

RAM

New member
TikTok fiyatlı abonelik modelini test ediyor
Toplumsal medya platformları içindeki rekabet devam ediyor. Instagram’ın fiyatlı abonelik sitemini duyurmasından kısa bir süre daha sonra TikTok da yeni bir abonelik yapısı için çalışmalara başladığını bildirdi.


Sözcü’nün haberine göre strateji, bu haftanın başlarında kendi abonelik hizmeti için denemeler başlatmış olduğunı söyleyen Instagram’ınkiyle misal özellikler taşıyor. Instagram; içerik oluşturucularına, abonelere özel Instagram Kıssalarına ve Instagram Live’a erişim sunabilecek. Meta Platforms Inc. ünitesi, özelliğinin içerik oluşturuculara takipçilerinden para kazanmanın diğer bir yolunu sağlayabileceğini söylemiş oldu.


Twitter da geçen yıl misal bir ‘Muhteşem Takip’ konsepti başlatmıştı.


Pekin merkezli ByteDance Ltd.’ye ilişkin olan TikTok, abonelik planları, fiyatlandırma yahut test hakkında daha fazla detay vermedi. Platformun sözcüsü yaptığı açıklamada, “Her vakit topluluğumuza paha katmanın ve TikTok tecrübesini zenginleştirmenin yeni yollarını düşünüyoruz” dedi.


TikTok, geçen yıl bir milyardan fazla aylık kullanıcısı olduğunu duyurmuştu. Platformun en tanınan influencer’larından ve içerik oluşturucularından kimileri, Amerika’nın birfazlaca üst seviye yöneticisinden daha fazla kazanıyor.