Tüketici ürünlerinde dijital ikiz devrimi

Muqe

New member
Benyapay zeka hayatımızın her yönünü değiştiriyor, ancak başarısı şunlara bağlı: veri kalitesi bu onu körüklüyor. A'İÇİN İyi işleyebilmek için güvenli, doğrulanmış ve gerçek zamanlı bilgilerden oluşan bir diyet gerekir. Tarafından geliştirilen platform GS1 İtalya Hizmetleri Bir ile ilgili tüm bilgileri bir araya getirir Tüketici ürünleri: üzerindeki göstergelerden etiketler en lojistik bilgi ve Görüntüler ürünün.

Bilgiyi yalnızca tek bir yerde sunmakla kalmaz, aynı zamanda doğrulanmasını ve güvenilir olmasını da sağlar. Tüm içerikler yapımcılar tarafından onaylanmakta ve sürekli, otomatik ve gerçek zamanlı olarak güncellenmektedir. Platformun amacı farklı sektörlerin çalışmalarını kolaylaştırmaktır: üretim şirketleri hepsini merkezileştirebilirler pazarlama, beslenme ve lojistik bilgileri ben onların ürünlerinden perakendeci inşa etmek e-ticaret mevzuata uygun, fotoğraflı ve etiket bilgili, uygulama geliştiricileri Bunu doğru ürün verilerini entegre etmek için kullanabilecek, Araştırma enstitüleri Pazar eğilimlerinin analizi için, i toptancılar Yeni ürünleri izlemek ve kataloglamak ve hizmet şirketi iş süreçlerinin otomasyonunu ve verimliliğini desteklemek.

“Yaşadığımız şey, yapay zekanın ortaya çıkardığı gerçek bir devrim. Ancak teknolojiye çok fazla odaklanılıyor ve işlenmesi gereken içeriğin kalitesine çok az odaklanılıyor. Ancak güçlü araçlara sahip olmak, kullanılabilir algoritmalar oluşturmak için yeterli değildir. Aynı derecede 'güçlü' verilere, yani doğru, güncel ve güvenilir verilere ihtiyacımız var. Verilerin önemini ve yapay zekayı etkili bir şekilde 'beslemek' için sahip olmaları gereken gereksinimleri iyi biliyoruz. Yapay zeka algoritmalarına beslenmeye hazır kaliteli veriler sağlayan One'ı bu nedenle yarattık”, diye açıklıyor Emilia AsioliGS1 İtalya Servizi'nin Veri Kalitesi Uzmanı.

Bir vesileyle sunulan Geleceği Yaratıyoruz13-15 Haziran tarihleri arasında uluslararası inovasyon fuarı ve festivali BolonyaFiereile sahneyi paylaşıyor hayal ediyorumGS1 İtalya Servizi'nin dijital marka içerik yönetimi hizmetidir. yarattığını hayal ediyorum tüketici ürünlerinin dijital ikizleri, görselleri ve ürün bilgilerini dijitalleştirerek üreticilerin ve distribütörlerin her türlü iletişimi kurmalarına olanak sağlar.

On yıl içinde bir inşa ettiğini hayal ediyorum Yaklaşık 140.000 ürün ve bir milyon görselin yer aldığı veritabanı, 2 bin üretici ve 55 distribütörün yer aldığı “Tüketici e-ticaret sitelerinde bulunan neredeyse tüm ürün sayfaları, tüm büyük fiziksel perakendeciler, saf e-ticaret operatörleri ve teslimat konusunda uzmanlaşmış şirketler tarafından benimsenen Imagine'den geliyor”, diye açıklıyor Frederick MittersteinerGS1 İtalya Servizi'nin Operasyon Müdürü. Imagine değerinin bir örneği şu şekilde temsil edilir: Carrefour, onun geliştirdiği “Maya”, çevrimiçi alışverişi daha basit, daha hızlı ve daha kişisel hale getirmek için yapay zekayı kullanan bir sanal asistan.