Muqe
New member
İçeriklerin kalitesi ve kullanım esnekliği sayesinde, 10 İtalyandan 8'i, Y kuşağı Ve Yakınlaştırıcı her şeyden önce içeriği izlerlerdi yayın platformları günde iki saate kadar, ikiye bölünerek Bağlı televizyon (2022'de %49'dan %51'e yükseldi) e Youtube (%27). Bu, tarafından yürütülen özel bir çalışmayla ortaya çıktı. YouGov küresel reklam teknolojisi platformu adına Ticaret masası20-30 Haziran 2023 arasındaki dönemde 1.286 yetişkini içeriyordu.
Yıllık bazda Zoomer'lar vakaların %74'ünde TV yayınını seçiyordu%64 geleneksel ve %64 YouTube ise ben Y kuşağı vakaların %80'inde TV yayınına, %69'unda geleneksel TV'ye ve %64'ünde YouTube'a yöneldiler. Üyeleri Gen (44-59 yaş arası) vakaların %81'inde geleneksel TV'yi, %72'si internet üzerinden izlemeyi ve %64'ü YouTube'u tercih ediyor. En gelenekçiler ben olurdum Bebek Boomers'ı (60-78 yaş arası) TV yayını (%59) ve YouTube (%52) ile karşılaştırıldığında geleneksel TV'yi (vakaların %90'ı) tercih edenler. Ayrıca görüşülenlerin çoğunluğunun tercih ettiği Bağlı televizyon içeriğin kalitesi (%70) ve kullanım esnekliği (%64) nedeniyle geleneksel TV'ye tercih ediliyor.
Özellikle, çalışma şunu doğrulamaktadır: Tüm yaş gruplarında TV akışının artan popülaritesi tahminlerine göre bir pazarda Devlet adamı2024 cirosuna ulaşacak 1,45 milyar dolar ve 2027 sonrası 1,89 milyar dolar 19,4 milyon kullanıcıya ulaştı.
Yıllık bazda Zoomer'lar vakaların %74'ünde TV yayınını seçiyordu%64 geleneksel ve %64 YouTube ise ben Y kuşağı vakaların %80'inde TV yayınına, %69'unda geleneksel TV'ye ve %64'ünde YouTube'a yöneldiler. Üyeleri Gen (44-59 yaş arası) vakaların %81'inde geleneksel TV'yi, %72'si internet üzerinden izlemeyi ve %64'ü YouTube'u tercih ediyor. En gelenekçiler ben olurdum Bebek Boomers'ı (60-78 yaş arası) TV yayını (%59) ve YouTube (%52) ile karşılaştırıldığında geleneksel TV'yi (vakaların %90'ı) tercih edenler. Ayrıca görüşülenlerin çoğunluğunun tercih ettiği Bağlı televizyon içeriğin kalitesi (%70) ve kullanım esnekliği (%64) nedeniyle geleneksel TV'ye tercih ediliyor.
Özellikle, çalışma şunu doğrulamaktadır: Tüm yaş gruplarında TV akışının artan popülaritesi tahminlerine göre bir pazarda Devlet adamı2024 cirosuna ulaşacak 1,45 milyar dolar ve 2027 sonrası 1,89 milyar dolar 19,4 milyon kullanıcıya ulaştı.