TV yayını Y kuşağını ve Zoomer'ları fethediyor

Muqe

New member
İçeriklerin kalitesi ve kullanım esnekliği sayesinde, 10 İtalyandan 8'i, Y kuşağı Ve Yakınlaştırıcı her şeyden önce içeriği izlerlerdi yayın platformları günde iki saate kadar, ikiye bölünerek Bağlı televizyon (2022'de %49'dan %51'e yükseldi) e Youtube (%27). Bu, tarafından yürütülen özel bir çalışmayla ortaya çıktı. YouGov küresel reklam teknolojisi platformu adına Ticaret masası20-30 Haziran 2023 arasındaki dönemde 1.286 yetişkini içeriyordu.

Yıllık bazda Zoomer'lar vakaların %74'ünde TV yayınını seçiyordu%64 geleneksel ve %64 YouTube ise ben Y kuşağı vakaların %80'inde TV yayınına, %69'unda geleneksel TV'ye ve %64'ünde YouTube'a yöneldiler. Üyeleri Gen (44-59 yaş arası) vakaların %81'inde geleneksel TV'yi, %72'si internet üzerinden izlemeyi ve %64'ü YouTube'u tercih ediyor. En gelenekçiler ben olurdum Bebek Boomers'ı (60-78 yaş arası) TV yayını (%59) ve YouTube (%52) ile karşılaştırıldığında geleneksel TV'yi (vakaların %90'ı) tercih edenler. Ayrıca görüşülenlerin çoğunluğunun tercih ettiği Bağlı televizyon içeriğin kalitesi (%70) ve kullanım esnekliği (%64) nedeniyle geleneksel TV'ye tercih ediliyor.

Özellikle, çalışma şunu doğrulamaktadır: Tüm yaş gruplarında TV akışının artan popülaritesi tahminlerine göre bir pazarda Devlet adamı2024 cirosuna ulaşacak 1,45 milyar dolar ve 2027 sonrası 1,89 milyar dolar 19,4 milyon kullanıcıya ulaştı.